NMBS Zwartrijden - Opstappen zonder ticket

Gestart door B_Modelbouw, 20 november 2014, 21:13:00 PM

Michiel

Janie, deze koe wil je níet uit de sloot trekken.  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janieburton

Heb een paar pagina's gelezen en die oude koe kan men maar beter inde sloot laten; maar wat ik citeer in mijn posting stoot me toch tegen de borst en zeker dit "dan gaan we ons ook gedragen als zwartrijders"
 

Rangeerduivel

Blijkbaar het hele rijtje van onnodige,nutteloze  en inhoudsloze topic's afgelopen?

We hebben je gemist Janie! :(

;)

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 09 september 2015, 19:35:33 PM
Blijkbaar het hele rijtje van onnodige,nutteloze  en inhoudsloze topic's afgelopen?

We hebben je gemist Janie! :(

;)

Ik mag dat toch choquerend vinden die uitspraak.

En de rest laat ik rusten, en ik zeg wat "baat een bril als de uil niet zien wil" en zoals ik ook schreef: ik laat die oude koe in de sloot.

Maar de uitspraak kon ik zomaar niet naast me leggen 
 

Stieven76

Citaat van: Rangeerduivel op 09 september 2015, 19:35:33 PM
Blijkbaar het hele rijtje van onnodige,nutteloze  en inhoudsloze topic's afgelopen?

We hebben je gemist Janie! :(

;)

Ge hebt gewonnen Rudy  ;D ;D
Het valt idd wel op.

janieburton

Lees "Reactie #124".


Citaat van: Stieven76 op 09 september 2015, 21:56:27 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 09 september 2015, 19:35:33 PM
Blijkbaar het hele rijtje van onnodige,nutteloze  en inhoudsloze topic's afgelopen?

We hebben je gemist Janie! :(

;)

Ge hebt gewonnen Rudy  ;D ;D
Het valt idd wel op.

Er zijn onder "de modelspoor gerelateerde topics" ook nutteloze en inhoudsloze topics
 

TBCédric

#156
Citaat van: janieburton op 09 september 2015, 22:09:18 PM
Lees "Reactie #124".


Citaat van: Stieven76 op 09 september 2015, 21:56:27 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 09 september 2015, 19:35:33 PM
Blijkbaar het hele rijtje van onnodige,nutteloze  en inhoudsloze topic's afgelopen?

We hebben je gemist Janie! :(

;)

Ge hebt gewonnen Rudy  ;D ;D
Het valt idd wel op.

Er zijn onder "de modelspoor gerelateerde topics" ook nutteloze en inhoudsloze topics

Dat kan zijn maar dat betekent niet dat je er persé op moet reageren. Zeker op de oudere topics die gelukkig tot rust zijn gekomen moet je zeker niet oprakelen.

Hierbij stopt ook mijn poging om jou te doen stoppen met nutteloze berichten (in minder-nuttige topics) te posten.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

stoomlokje

dat zo'n onding van een kast in openlucht staat, :'( zonder enige bescherming van de klant tegen de weergoden, er is zelfs geen plek voorzien om je handtas fatsoenlijk te plaatsen. :-[
Verder is het zo dat de oudere mensen die graag een met de trein willen reizen er geen jota van verstaan , >:( van al die over gemoderniseerde technologie , die voor deze personen totaal onbegrijpelijk en onmenselijk,is :-\ Dit is zuivere discriminatie tegen oudere en/of minderverstandelijke personen, maar blijkbaar tellen deze niet meer mee in deze maatschappij :-[
Saskia

Huugooke

De "ouderen" vormen nochtans een niet te verwaarlozen doelgroep! Het wordt tijd dat die eens allemaal buiten komen en eens gaan betogen in Brussel. Maar ja, de meesten hebben geen fut of tractor hé.

Chrisrail

#159
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Havoc

Van niet zien gesproken, hoe goed zijn die toestellen te gebruiken door slecht-zienden? Waarschijnlijk ook niet over nagedacht.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Niet te gebruiken door slechtzienden of blinden.
Hier, stopplaats Hoboken-Polder staat dat toestel gewoon tegen de zijmuur van het station,  zonder enige bescherming tegen het weer. Nat in de regen, gloeiend heet op zonnige dagen, en...niet beschermd tegen vandalen en grafitti schilders. (bijna niet zichtbaar vanaf de straat)

PS; krijgen slechtzienden/blinden dan een boete als ze opstappen zonder kaartje??? Zou schandalig zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

chef garde

Citaat van: Peter op 10 september 2015, 20:37:46 PM

PS; krijgen slechtzienden/blinden dan een boete als ze opstappen zonder kaartje??? Zou schandalig zijn.

Blinden en slechtzienden rijden gratis in 2de klasse.  Deze personen rijden rond met een blauwe kaart.

loebaske


Havoc

Citaat van: chef garde op 11 september 2015, 16:43:35 PM
Blinden en slechtzienden rijden gratis in 2de klasse.  Deze personen rijden rond met een blauwe kaart.

Maar je moet wel héél slecht zien voor je zo'n kaart krijgt. Spreek uit ervaring, mijn moeder had zo'n kaart. Nog minder dan 10% zicht in 1 oog.
Met vakantie voor onbepaalde duur.