Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

meet en greet Leuven

Gestart door Metpetergaathetbeter, 15 oktober 2014, 15:06:34 PM

loebaske

Tof Hugo dat je er bij was vandaag, is idd. goed om eens onder het volk te komen...

modelbaanHO

De meet en greet heb ik gisteren helemaal gemist. Tussen de banen en de standen hebben we wel heel wat forumleden ontmoet en daar een gezellige babbel gehad.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Pol

't Was fijn om een aantal mensen eens in levende lijve te ontmoeten. Met een aantal van jullie heb ik echt een fijne babbel gehad. Op de meet-and-greet viel het inderdaad even een beetje stil. Misschien moeten we toch een "forumlied" uitwerken tegen de volgende keer! LOL

Groetjes,

De  man met de hoed
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Havoc

Kunnen we een cantus organiseren. Geen idee of dat wel een goed idee is... Denk dat we dan beter allemaal met lieslaarzen op de expo staan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Snobby Crash

Das nu net wat jullie bijna allen ervaren...
Het internet en de vele forums, smssen, mails, whatsup en andere wel leuke
programmas die voor ons allen beschikbaar zijn, zorgen ervoor dat je eigenlijk
Alles kan zeggn "zeg typen" wat je normaal niet zou doen in je normale communicatie.

Niet dat dit slecht is hoor ! Integendeel, op deze manier kunnen mensen zich ook
uitdrukken die in het echte leven iets meer beschaamd zijn of problemen hebben om
contacten te leggen met andere mensen.

Ikzelf ben vlot van tong, maak snel contacten en ga niet weg om een stevige babel met
iemand te voeren, ondanks dat ik zelf een heel lastig gebrek heb in mijn hals, waar bijna
idereen naar kijkt... Maar daar moet je je leren overzetten en gewoon jezelf zijn !

In elk geval zaterdag om twee uur op de meet and great was ik er en is me opgevallen dat sommige mensen inderdaad stil waren en andere uitbundig... Maar dat is nu net het strekte punt van onze forumleden ! We moeten niet allemaal haantje de voorste zijn... Iedereen wordt voor zijn bijdrage gerespecteerd en we leren van elkaar en dat is toch het meest belangrijke van onze hobby !

Ik was op zoek naar een ecos centrale... Toen ik Tim tegenkwam... Hij heeft me tot bij een handelaar gebracht uit Berchem.... En die heeft me een goede korting gegeven ... Nadien pintje gedronken met Tim als dank omdat hij me geholpen heeft... Dat is nu net de kracht van dit forum !

En ja... Indien er inderdaad een glaasje cava was op devstand van MSM hadden er wel meerdere tongen losgekomen... Maar dan nog iedereen zijn eigen karakter en das maar goed ook !

Nogmaals hartelijk dank aan Luc en de vele medewerkers op deze prachtige beurs !
Dikke proficiat voor alle minibaantjes want ze waren allen aan elkaar gewaagd. !


Geert

Sattrickske

Had jammer genoeg maar één (korte) namiddag de tijd om te gaan.  Vandaar dat ik ook maar effekens heel snel kwam piepen op de meet & greet.  Dus ja, Peter, ik denk dat het normaal is dat het wat stroever verloopt wanneer we mekaar in de lijve ontmoeten.  Er was ook ineens veel volk bij mekaar en dan vind ik het niet gepast om zomaar effe het voortouw te nemen en de boel te gaan 'beheersen' (mijn gedacht hé).
't Was wel effe wennen om de gezichten terug te linken aan de correcte personen.  Onze forumfoto's doen ons teveel eer aan vind ik ;D.  Ik zie dat mijn foto ondertussen ook al 10 jaar oud is...

Wat de minibaantje betreft, amai m'n oren (allez 'k moet ogen zeggen); zo'n mooie realisaties.  Ik voelde me net zoals m'n neefje (7 jaar), 'k wist niet meer waar eerst te kijken.  Dikke proficiat aan alle deelnemers!

Geert

Ik had zaterdag forummoderators verwacht op de meet en greet.   :(   Ik heb de lijst van de forummoderators er is bijgehaald. Ik stel mij hierbij de vraag wie is jochovitch, nico ? (beide al jaren niet meer actief op het forum...)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

Eigenlijk zijn we nog met 3: Gerolf, Erwin en ikzelf.
We waren allemaal in de zaal, maar waarschijnlijk te druk met andere dingen bezig, vandaar van mij een welgemeende sorry. Ik was er wel even bij, naar het einde toe.
Nico is niet meer bij MSM, hij is de man achter Art of Modelling nu. Ik zal zijn user maar schrappen, Jochen is de man die het eerste forum aanmaakte.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Eens intresant om te weten wie aan het roer staat

Steam.N

Citaat van: Huugooke op 19 oktober 2014, 17:09:14 PM
... Ook tevreden moeten zijn met de broer van Jean  ;D. ...

Ssorry, Hugo.
Wist een tijdje niet waar mijn hoofd was ...  ::) ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 20 oktober 2014, 15:01:33 PM
Eigenlijk zijn we nog met 3: Gerolf, Erwin en ikzelf.
We waren allemaal in de zaal, maar waarschijnlijk te druk met andere dingen bezig, vandaar van mij een welgemeende sorry. Ik was er wel even bij, naar het einde toe.
Nico is niet meer bij MSM, hij is de man achter Art of Modelling nu. Ik zal zijn user maar schrappen, Jochen is de man die het eerste forum aanmaakte.
hoewel Nico ook in de zaal stond, ik haalde mijn kaarten bij hem thuis op, vandaar ik ook wist wie nico was !

Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Het içs mij wel opgevallen dat op zondag er zeer weinig mensen met de forumbadge op liepen...

;)

mdvholland

Ik ben gisteren in Leuven geweest, de minibaantjes bewonderd, de overige banen idem dito. Nog wat aankoopjes gedaan naar mijn zin, ... prima beurs. Leuk om Luc, Jean en Wim (Kautenbach) even life te ontmoeten en spreken; andere forumleden heb ik niet gezien (of niet herkend  :o)  )

Ben erg benieuwd naar de foto's van Gerard Tombroek. Vooral die van Turnhout NEEB (want daar stond hij al de tijd dat ik probeerde de baan te bewonderen ernstig in de weg met zijn twee lampen, scherm, en camera  ;D )

Dank aan Luc en de zijnen voor de organisatie, als gezegd, een prima beurs. Er is een pak werk verzet, schat ik zo.
Mochten we dan toch een puntje van kritiek inbrengen, de verlichting in de hal zelf vond ik onprettig (te zwak). Des te belangrijker dat de banen goed waren aangelicht (ik heb her en der eens onder de friesen geloerd om te bewonderen hoe dat was geregeld; licht kan idd een baan maken of breken... )
Een tip: ik dacht ter plekke wel geld op te kunnen nemen bij een bankautomaat, maar die was er niet. Ben uiteindelijk naar Korbeek-Lo gereden en bij de kbc te gast geweest. Misschien goed de mensen tevoren even aan te geven of er geldautomaten beschikbaar zijn (of heb ik ergens overheen gelezen?). Was wel een fraai ritje (want wat een mooi weer!).

Graag tot een volgende keer.
Matthijs

philippe_007

Citaat van: Steam.N op 20 oktober 2014, 15:57:50 PM
Citaat van: Huugooke op 19 oktober 2014, 17:09:14 PM
... Ook tevreden moeten zijn met de broer van Jean  ;D. ...

Ssorry, Hugo.
Wist een tijdje niet waar mijn hoofd was ...  ::) ;)

Was dat uw broer, ik had het niet gezien  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Steam.N

  ;D ;D ;D
Bedankt voor het compliment  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }