Leuven

Gestart door Huugooke, 06 september 2014, 10:04:45 AM

Huugooke

Ik zie altijd maar topics over Leuven. Is daar iets aan de hand volgende maand misschien?

;D sorry, kon het niet laten!

doomslu

Het songfestival. Wist je dat niet?   ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bolje

Citaat van: doomslu op 06 september 2014, 10:26:38 AM
Het songfestival. Wist je dat niet?   ::)
Voor minitreintjes  ;D ;D ;D
Vele groeten,
Ronald

bollen neus

Ik dacht eerder aan een komkommer week end waar entree gevraagd werd.
Den Eric.

Steam.N

Tweedaags seminarie voor de MSM zelfhulpgroep  ;D
Onderwerp:  "Ik heb geen tijd, ik heb geen plaats, maar wil toch wat omhanden hebben ..."
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dieselfreak

In Leuven gaat volgende maand een Europese top door. Men wil zich beraden over maatregelen om de Europese modeltreinindustrie nieuw leven in te blazen door bijvoorbeeld de prijzen te laten dalen of meer modellen uit te brengen waar klanten al jaren naar vragen maar die nog steeds niet uitgebracht werden om de één of andere duistere reden. Een doorbraak wordt echter niet verwacht want een belangrijke delegatie uit China en Korea ziet deze plannen totaal niet zitten en is eerder geneigd een prijsverhoging door te voeren i.p.v. een prijsverlaging. Mogelijk komt er toch nog een oplossing uit de bus door de produktie te verplaatsen naar een niet nader genoemd Afrikaans land. De onderhandelingen zullen naar verwachting in elk geval hard zijn en lang duren.
MC

bollen neus

Citaat van: dieselfreak op 06 september 2014, 11:24:53 AM
In Leuven gaat volgende maand een Europese top door. Men wil zich beraden over maatregelen om de Europese modeltreinindustrie nieuw leven in te blazen door bijvoorbeeld de prijzen te laten dalen of meer modellen uit te brengen waar klanten al jaren naar vragen maar die nog steeds niet uitgebracht werden om de één of andere duistere reden. Een doorbraak wordt echter niet verwacht want een belangrijke delegatie uit China en Korea ziet deze plannen totaal niet zitten en is eerder geneigd een prijsverhoging door te voeren i.p.v. een prijsverlaging. Mogelijk komt er toch nog een oplossing uit de bus door de produktie te verplaatsen naar een niet nader genoemd Afrikaans land. De onderhandelingen zullen naar verwachting in elk geval hard zijn en lang duren.

Zouden ze het echt gaan vragen aan King Loewie om wat te vervaardigen?
Den Eric.

dieselfreak

Ik acht de kans eerder klein maar het leven zit vol verassingen en een kat in het nauw maakt rare sprongen dus het zou kunnen, misschien ook niet...
MC

Peter

CiteerIk acht de kans eerder klein maar het leven zit vol verassingen

Is daar dan een vergadering van politiekers?
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Citaat van: Peter op 06 september 2014, 12:18:44 PM
CiteerIk acht de kans eerder klein maar het leven zit vol verassingen

Is daar dan een vergadering van politiekers?

Welkom op een nog zinloos draadje op dit forum
Den Eric.

PietB

Citaat van: Steam.N op 06 september 2014, 11:19:05 AM
Tweedaags seminarie voor de MSM zelfhulpgroep  ;D
Onderwerp:  "Ik heb geen tijd, ik heb geen plaats, maar wil toch wat omhanden hebben ..."
Wil je er over praten Jean?

grt Piet.

Steam.N

Citaat van: PietB op 06 september 2014, 12:43:24 PM
Citaat van: Steam.N op 06 september 2014, 11:19:05 AM
Tweedaags seminarie voor de MSM zelfhulpgroep  ;D
Onderwerp:  "Ik heb geen tijd, ik heb geen plaats, maar wil toch wat omhanden hebben ..."
Wil je er over praten Jean?

Zoals ik al zei:  geen tijd ... ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dieselfreak op 06 september 2014, 11:46:48 AM
vol verassingen


naar zo'n dingen ga ik liever niet !

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: dieselfreak op 06 september 2014, 11:24:53 AM
In Leuven gaat volgende maand een Europese top door. Men wil zich beraden over maatregelen om de Europese modeltreinindustrie nieuw leven in te blazen door bijvoorbeeld de prijzen te laten dalen of meer modellen uit te brengen waar klanten al jaren naar vragen maar die nog steeds niet uitgebracht werden om de één of andere duistere reden. Een doorbraak wordt echter niet verwacht want een belangrijke delegatie uit China en Korea ziet deze plannen totaal niet zitten en is eerder geneigd een prijsverhoging door te voeren i.p.v. een prijsverlaging. Mogelijk komt er toch nog een oplossing uit de bus door de produktie te verplaatsen naar een niet nader genoemd Afrikaans land. De onderhandelingen zullen naar verwachting in elk geval hard zijn en lang duren.
;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: bollen neus op 06 september 2014, 12:31:22 PM

Welkom op een nog zinloos draadje op dit forum
Den Eric.

Maak het dan niet nodeloos langer hé Eric!  ;D