Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De eerste schooldag

Gestart door Huugooke, 01 september 2014, 09:07:47 AM

Huugooke

Het is maandag, werkdag voor vele mensen (voor sommigen zelfs de eerste, of de eerste na de vakantie).
En ook de eerste schooldag.
Weinig activiteit op het forum  :D

Rangeerduivel

Ik merk dat goed aan het gemeentelijk speelplein/kinderopvang hier op 40m achter mijn tuin

Oooo wat is het hier rustig!

;)

OlivierV

Herexamen nummer 6 dag ... ;)

'k Stond samen met ne maat voor dit herexamen 2 weken geleden al eens op school, blijkt dat het op dat uur voor die van elektronica was en bij die van ICT is het pas deze namiddag. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirkh

Zalig een eerste schooldag, vrouwtje terug aan het werk, dus meer tijd voor de hobby.
Enkel de huuselijke taken en de tuin wat onderhouden en voor de rest vrije tijd, zeker nu ze me hebben opgegeven bij VDAB. Door mijn handicap en leeftijd is de kans om een nieuwe job te vinden nihil, dus doen ze geen moeite meer en ben ik zelfs niet meer verplicht om te soliciteren. 53 jaar en al afgeschreven, en zegge dat ik tot vorig jaar nog een fulltime job deed.

Peter

Hugo schreef:

CiteerWeinig activiteit op het forum

Tja, alles ineens gaat niet.
Maandag is het hier marktdag, dus winkelen samen met echtgenote
Na de middag is het dan naar het ziekenhuis met echtgenote om radiografie te laten nemen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Dirkh op 01 september 2014, 10:23:19 AM
Zalig een eerste schooldag, vrouwtje terug aan het werk, dus meer tijd voor de hobby.
Enkel de huuselijke taken en de tuin wat onderhouden en voor de rest vrije tijd, zeker nu ze me hebben opgegeven bij VDAB. Door mijn handicap en leeftijd is de kans om een nieuwe job te vinden nihil, dus doen ze geen moeite meer en ben ik zelfs niet meer verplicht om te soliciteren. 53 jaar en al afgeschreven, en zegge dat ik tot vorig jaar nog een fulltime job deed.

Alhoewel ik nog kon,maar mijn job niet meer mocht doen(geen medisch attest meer voor vervoer boven3,5ton wegens verlies vaneen oog),
ben ik na een jaar ziekteverlof automatisch voorgoed +66% invalide verklaard op 57jaar,zonder extra onderzoeken of om 't even wat.

Weg mooi loon,af naar invaliditeitsuitkering (41€ per dag!)

En dan te weten dat modeltreinen zo duur zijn... :D

;)

Stieven76

Hier bij ons; de eerste schooldag voor de de oudste (vierde leerjaar) en de jongste de eerste dag naar de onthaalmoeder  ;D

Koen

Voor mij ook mijn eerste schooldag, in de muziekschool  ;D.
Weer even een andere avondindeling. Gelukkig begint de les pas om 19u30 want vorig jaar had ik net de tijd (of soms niet) om te eten.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Dirky

Inderdaad vandaag alweer veel (te) haastige moeders tegengekomen die alleen maar 30km per uur rijden aan de school waar hun eigen kinderen school lopen  :(