Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM


doomslu

Op de vraag waar de expo in 2016 doorgaat kan ik nog niet antwoorden, omdat we het eigenlijk zelf nog niet weten.
Doch, als ik de commentaren hier lees dat is het 99 tegen één Leuven. Toch?

En wat die warmte betreft: in 2016 zullen we er voor zorgen dat het buiten vriest!  :D
De luiken in het dak hebben we een paar keer laten openen en dat koelde lekker af, maar veel mensen stonden dan in een erg koude tocht...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jakke

Een expo/beurs waarvoor het zeker de moeite was naar Leuven te komen.
Proficiat aan de organisatie en dank voor de pendelbus tussen station en event.

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Martin Welberg

Wordt dan 100 tegen 1 Luc, qua ambiance prefereer ik Leuven boven Mechelen. Wat ik wel vond was dat de ruimte tussen de banen wel erg royaal was, maar zal te wijten zijn aan de gewenning van de Nekker hallen...

doomslu

Citaat van: milocomarty op 20 oktober 2014, 15:13:31 PM
Wordt dan 100 tegen 1 Luc, qua ambiance prefereer ik Leuven boven Mechelen. Wat ik wel vond was dat de ruimte tussen de banen wel erg royaal was, maar zal te wijten zijn aan de gewenning van de Nekker hallen...
Klopt, dat kan beter, maar is wel de 'schuld' van de deelnemers zelf die royale afmetingen opgeven.
Dat moeten we in de toekomst zeker preciezer doen. Staat genoteerd...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Is niet de bedoeling dat men achter de baan een dansje plaatst hé

marc goovaerts

Tja met wat smallere gangen (vooral in het verkoopgedeelte) kan er misschien nog een rij (baantjes ?) bij.

doomslu

Citaat van: marc goovaerts op 20 oktober 2014, 15:31:14 PM
Tja met wat smallere gangen (vooral in het verkoopgedeelte) kan er misschien nog een rij (baantjes ?) bij.
Smaller kan niet en mag niet van de Brandweer.
Het is vooral rond enkele grotere banen dat er wat te veel ruimte was.
De minibaantjes... daar zal ik de volgende keer aan denken....
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Zeker als de mini-baantjes 3mm smaller zijn!!! :D :D

;)

Steam.N

Citaat van: Rangeerduivel op 20 oktober 2014, 15:45:21 PM
Zeker als de mini-baantjes 3mm smaller zijn!!! :D :D

;)

;D ;D ;D
Kan Luc volgende keer niet zorgen voor vijl, schaaf en lintzaag?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

 ;D ;D ;D was langsgekomen Jean of Luc, ik heb altijd een decoupeerzaag mee ;D ;D

Ik vond idd Leuven prima, net ff beter dan de Neckar. Was top tentoonstelling, genoten, de gaarheid is er net weer vanaf en de boel opgeruimd.

Ik vond het geweldig leuk om eens een hoop forummers te spreken en te zien ipv alleen via draadjes communiceren ;D

Alex

Ook ik heb genoten. Was samen met een zeer goed bevriende modelspoorder afgedaald vanuit het hoge noorden van Nederland. Het was zijn eerste Belgische beurs. Niet zijn laatste verwacht ik  :D

De sfeer was weer geweldig. Vriendelijke mensen en gezelligheid alom!

Alles weer super georganiseerd. Alleen was het licht in de grote hal niet echt geweldig, waardoor veel kleuren naar mijn mening niet tot hun recht kwamen. Wat dat betreft is de Nekkerhal met het daglicht fijner om te vertoeven naar mijn mening.

Verder veel mooie banen en ook veel gekletst met deze en gene. Helaas de meeting gemist daar we aan het keuvelen waren met Rik Martens (Val Rikards) over pluimkarton. Heel interessant!

Heb me zes uren prima vermaakt op de beurs.

Alex

Peter

Een puntje nog. Op een gegeven moment moest je een hele tijd wachten op koffie, broodjes enz. Ik vermoed dat dit niet de schuld van de mensen was die de catering deden, maar door de grote toeloop. Wij hebben rustig gewacht, en na een 20 tal minuten hadden we het gevraagde, maar sommigen .......(zucht)
Of dit op te lossen is weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat die mensen van "Het Spoor" hun uiterste best deden
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Ze staan telkens voor deze situatie, begrijp hen ook dat ze niet teveel in huis willen halen, maar wat de zaterdag niet verkocht is nog bruikbaar op zondag....veel word nu wel opgevangen door die stand met kiekens, is lekker voor een aanvaardbare prijs....

Dit jaar kan ik er niet van mee spreken want lag men men k(l)ieken en klakken in bed...

Metpetergaathetbeter

nee inderdaad het grootste  kieken was er  niet dit  jaar, Eric !  ;D

Groeten Peter ;)