grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

doomslu

Weer iets dat we geleerd hebben. Op de expo 2016 komt in het contract dat de bestuurders van modelbanen geen alcohol mogen nuttigen tijden het uitoefenen van hun ambt...  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach



hahahahaha, Luc, pas op u snijdt uzelf in uwen vinger 8) 8) 8) 8)

ik vond dat omhoog komende bierflesje wel geweldig Dirk ;D ;D ;D

D_Loc

Citaat van: Kautenbach op 01 november 2014, 19:50:14 PM
ik vond dat omhoog komende bierflesje wel geweldig Dirk ;D ;D ;D
Ik zag het pas toen ik de video thuis aan het bekijken was  ;D
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Koen

Nooit te oud om te leren

railrunner

Zojuist filmke Wolzerdange bekeken.  Waande me wel even in het Reuzengebergte en die reuzen waren aan het zuipen man!!!

Knap filmke van een reuzeknappe baan!  ;D

doomslu

Op één december zal er op onze website een pagina online geplaatst worden waarop een aantal filmpjes van Dirk over de expo zullen gegroepeerd worden.

Ook zal er dan een foto-reportage in pdf-vorm worden gepubliceerd op deze pagina.
Hiervoor wens ik gebruik te maken van een selectie uit de foto's die jullie op de Dropbox plaatsten.
Niet iedereen heeft me echter zijn akkoord gegeven (of ik heb er over gekeken, sorry).
Van Koen, Michiel en Gerolf heb ik alvast een 'ja'.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

Die van mij mag je natuurlijk ook gebruiken als je er iets aan hebt!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Michiel

Er is wel iets vreemd aan de hand met de foto's op dropbox. Ik merk een soort korrel in de foto's die niet in de originele foto's aanwezig is. Ik weet niet wat de oorzaak is of wat dropbox met de geüploade foto's doet? Misschien is het een indruk?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PietB

Dropbox, comprimeert HD-foto's heb ik gemerkt.
En compressie geeft een 'korrelige' indruk.

grt Piet.

modelbaanHO

Hey Luc,

Ik heb de foto's van de expo niet op dropbox geplaatst omdat ze al op mijn website stonden (http://fotos.modelbaanho.be/#!album-25). Wanneer er foto's tussen zitten die je aanspreken en zou willen gebruiken, geen enkel probleem...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Havoc

Die van mij mag je ook gebruiken. Als je de raw files wil kan dat ook, laat iets weten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Wacht als hij de rekening ziet....

Muahahahahahah.... :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154