Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

grote modelspoorexpo 2014 te Leuven

Gestart door eddy, 17 augustus 2014, 12:08:36 PM

Steam.N

Ik zie geen filmpje.
Ik kom wel op die pagina, en zie de tekening van een filmpje, maar je kunt nergens op klikken, dan op de link om iets over de magazines te weten ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 25 september 2014, 10:09:33 AM
Ik zie geen filmpje.
Ik kom wel op die pagina, en zie de tekening van een filmpje, maar je kunt nergens op klikken, dan op de link om iets over de magazines te weten ...
Het filmpje start vanzelf.

Dit is een link naar Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=12M91Wo1gpQ
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

YouTube is hier geblokkeerd.
Zal voor deze avond thuis zijn  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske


ERVIN



Kees-Jan


Peter

Prachtig filmpje Luc. Zeer goed gemaakt.

Dat van Kees-Jan is ook mooi op zijn manier, maar ik geef de voorkeur toch aan normale snelheid.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk
Met vriendelijke groeten
Peter

dieselfreak

Leuk filmpje maar van de achtergrondmuziek wordt ik niet bepaald 'happy', klinkt nogal belegen waardoor het beeld wat velen hebben over onze hobby alleen maar bevestigd wordt, correct me if I'm wrong...
MC

doomslu

Citaat van: dieselfreak op 25 september 2014, 12:21:59 PM
Leuk filmpje maar van de achtergrondmuziek wordt ik niet bepaald 'happy', klinkt nogal belegen waardoor het beeld wat velen hebben over onze hobby alleen maar bevestigd wordt, correct me if I'm wrong...
Het was voor Dirk heel moeilijk om gepaste gratis achtergrondmuziek te vinden. Gelukkig kijken velen de filmpjes zonder geluid...
Oorspronkelijk had hij trouwens iets 'agressiever' gevonden, maar dat vonden enkele redactieleden niet passend bij de beelden...
Ik begrijp de opmerking wel.

In elk geval, ik ben reuze blij met de inspanningen die Dirk voor ons gedaan heeft. Bedankt, Dirk!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

De muziek valt best mee en idd. opletten met muziek want Sabam lacht er niet mee, kan er van meespreken  >:(

Dus in feite moeten we Dirk bedanken...

PietB

Leuk filmpje en als ex blues bassist kan ik dit genre van muziel wel waarderen.

grt Piet.

Chrisrail

#132
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Kautenbach

hahaha, nou, je gaat toch altijd "met de billen bloot" hoor op zo'n tentoonstelling, Chris.. k ga maar e testrijden enzo 8) 8)

Jean, al klaar?

Steam.N

Citaat van: Kautenbach op 25 september 2014, 19:51:19 PM
LOL Jean, al klaar? ...

Neen ... belange niet ...
Wat zou ik anders komende weken moeten doen ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }