Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Marktje in India, opgelet voor de trein :)

Gestart door Stieven76, 20 juni 2014, 11:57:35 AM


conducteur

Ik denk wel dat zowat iedere modelbouwer die kent, maar 't blijft onvoorstelbaar  :o
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rangeerduivel

Stieven,
Je bent nog zo bitter jong blijkt hieruit,
Wij ouderen weten dat dit filmpje lang geleden al eens de ronde deed op dit forum... :D :D :D

;)

Stieven76

Citaat van: Rangeerduivel op 20 juni 2014, 13:14:50 PM
Stieven,
Je bent nog zo bitter jong blijkt hieruit,
Wij ouderen weten dat dit filmpje lang geleden al eens de ronde deed op dit forum... :D :D :D

;)
Woeahaha, inderdaad, nog groen achter mijn oren.. Had dit zien passeren op FB  ;D

dani

stel je voor dat je daar met je verse groenselkens staat en der moet er daar in dienen trein ene kakken.......

Smakelijk toch !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Ik denk niet dat ze zich in die landen daar een probleem van maken. Wij zijn eigenlijk te beschaafd geworden. Het minste dat niet in orde is worden we ziek.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: dani op 20 juni 2014, 15:47:03 PM
stel je voor dat je daar met je verse groenselkens staat en der moet er daar in dienen trein ene kakken.......

Smakelijk toch !

dan kuist ge dat af aan uw broek en ge eet dat op :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janieburton

Citaat van: dani op 20 juni 2014, 15:47:03 PM
stel je voor dat je daar met je verse groenselkens staat en der moet er daar in dienen trein ene kakken.......

Smakelijk toch !

Over die fecaliƫn zou ik me niet echt zorgen maken maar wel om die metalen en eventueel asbeststof van de remblokken die vrijkomen.

Maar ik denk dat dit niet in India is maar ergens in Thailand