Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Als een Z-teriaan dringend moet...

Gestart door mahtoska1, 03 mei 2014, 14:53:13 PM

mahtoska1

Z-terianen moeten ook wel eens hoogst nodig...








philippe_007


conducteur

Waw zeer goed! (als je nog eens geld namaakt, zorg dan wel dat de afmetingen juist zijn!)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steam.N

Citaat van: conducteur op 03 mei 2014, 15:42:17 PM
Waw zeer goed! (als je nog eens geld namaakt, zorg dan wel dat de afmetingen juist zijn!)
;D ;D ;D

Knap gedaan, Pieter.
De Z-ers zullen je dankbaar zijn !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mdvholland

Pfwah, Pieter, had je, zoals jullie zo mooi zeggen, niet even kunnen kuisen voor je 't ons toont! Preutse Preiser dames durven hier niet op hoor!

(enfin, fijn verweerd natuurlijk!)

Matthijs

Rangeerduivel

Let maar op dat je het gat in de houten plank niet te groot boort,of je zal Preisertjes kwijt raken!!! ;D ;D ;D

;)

Gerolf

Nog een hartje in de deur ?
Mooi gemaakt, dat wel  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mdvholland

Ha Pieter, je hebt lijkt het links en rechts andere muurplaatjes gebruikt?

mahtoska1

CiteerHa Pieter, je hebt lijkt het links en rechts andere muurplaatjes gebruikt?

Hey Matthijs,
De muurplaatjes zijn gesneden uit 1 grote plaat. Ik denk dat het aan de foto's ligt. De platen zijn van http://www.archistories.com/

mahtoska1

CiteerNog een hartje in de deur ?
Dat zij mijn dochter ook al, Gerolf. Ken jij iemand die zo een deurtje kan etsen?

stoomloc

Hey Pieter,

Is dit naar Belgisch of Chinees voorbeeld ? Ik dacht dat ik veel geduld had voor mijn hobby, maar bij jouw schaal Z heb je meer dan stalen zenuwen nodig. Knap gemaakt.

Wim

mahtoska1

CiteerIs dit naar Belgisch of Chinees voorbeeld ?
Belgisch voorbeeld. Eind de jaren 60.

Wat de zenuwen betreft. Die durf ik wel eens onder controle houden met een "streek Bierken", zelfs hier in China...

Proficiat met je communicanten Wim!

Zamateur

Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul


gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?