Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Treinbeurs Woluwe

Gestart door Sadi9300, 19 april 2014, 20:18:00 PM

Sadi9300

Hallo allemaal,

Is er iemand op de hoogte of er morgen ook een treinbeurs is in Woluwe?
Zoja is dit de moeite waard?

Bedankt!

Spoorse groeten
Spoorse groeten!

Dieter

dani

Ik geloof van wel. Volgens de kalender toch
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sadi9300

Citaat van: dani op 19 april 2014, 20:23:34 PM
Ik geloof van wel. Volgens de kalender toch

Waar kan je die vinden?

Bedankt Dani

Spoorse Oilsjterse groeten ;-)
Spoorse groeten!

Dieter

Metpetergaathetbeter

#3
reklame werd verwijderd en een meer vollediger lijst hieronder ! ;)


Sadi9300

Spoorse groeten!

Dieter

Rangeerduivel

Citaat van: Sadi9300 op 19 april 2014, 20:18:00 PMIs er iemand op de hoogte of er morgen ook een treinbeurs is in Woluwe?
Zoja is dit de moeite waard?


En om het antwoord te vervolledigen,het is zeker de moeite waard!
Geschikt om er zelfs een gezinsuitstap van te maken...

Voor ieder wat wils;treinen(nieuw en tweedehands),autotjes,tinnen soldaatjes,munten,boeken,poppetjes,(nep)juwelen en al wat je maar verzamelen wil.
Er is zelfs een heus hamburgerrestaurant(maar wel verse,dus niet om te verzamelen!! ;D)

;)

T03

Dit heb ik steeds een interessante site gevonden wat beurzen betreft:

http://users.skynet.be/sky34004/bourse.html

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"


Steam.N

Was deze beurs niet op Paasdag gevallen, was ik er voor de eerste keer eens naartoe gegaan.
Hopelijk ben ik volgende keer vrij !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 21 april 2014, 16:13:35 PM
Was deze beurs niet op Paasdag gevallen, was ik er voor de eerste keer eens naartoe gegaan.
Hopelijk ben ik volgende keer vrij !
moest je Paaseieren rapen ?  ;D

Groeten Peter ;)

Steam.N

Neen Peter, wel ze overal gaan rondleggen, en genieten van het kleine-kinderen-ontdekkings-plezier !
Dit weekend meer tijd doorgebracht met familie dan met NEEB (voor de verandering).

Je hebt me in het verleden echter zo laten watertanden en tandenknarsen, dat Woluwe zowat een "must"  is geworden  ;)
Dus ooit loop je me daar tegen het lijf !


Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

@Jean,  dat was een hele opluchting zeker dat je eens je eieren overal in het rond mocht strooien in plaats van altijd in dat zelfde nestje ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

LOL

Traditie van het huis: het mag:  één keer in 't jaar  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

heeft zodanig staan schudden met die eieren dat het in zijne rug geschoten is !  ::) :-\ ;D

Groeten (en ze zijn weer verdiend)Peter ;)