Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

tablet

Gestart door swarol, 25 maart 2014, 00:46:15 AM

swarol

De meeste zullen het wel kennen, maar ik loop zoals gewoonlijk achter. Hier een handige app voor tablet het zet gewoon in een oogopslag uw metingen in schaal om, ho n enz... Woodlands model scaler gewoon downloaden van play store...
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

philippe_007

inderdaad, deze app heb ik reeds... Maar ik moe eerlijk toegeven dat ik deze bijna niet gebruik  :(

Steam.N

Had die nog niet gezien.
Gisteren avond gedownloaded, maar nog niet uitgeprobeerd.
Thx voor de hint.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Vergeef me mijn kritische houding, maar ik zie het meer als één reklameboodschap verpakt in een redelijk nutteloos app'je.

grt Piet

swarol

Is zeker geen reclame, ( snap niet waar piet dat haalt) gewoon een tip om iets eenvoudig om te zetten. Graag gedaan Steam N
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

PietB

Citaat van: swarol op 25 maart 2014, 13:36:44 PM
Is zeker geen reclame, ( snap niet waar piet dat haalt) gewoon een tip om iets eenvoudig om te zetten. Graag gedaan Steam N
Nee Swa ik beschuldig jou niet van reklame maken maar op mijn Android telefoon heb ik in de app naast de omreken tool ook nogal wat reklame voor Woodlands producten.
En daar maakte ik melding van.
En zeker niet van enige vorm van reclame door jou gemaakt, nee ik juich het zelfs toe dat mensen dit soort handige dingen melden.
Alleen ik zit (zat) niet om die functionalitet verlegen, maar toch heb ik hem gedownload en geinstalleerd, om te kijken wat er voor mogelijkheden in zaten en er een oordeel over te kunnen geven.

En toen werd ik net deze commercie geconfronteerd.

En nou begrijp ik best dat Wooodlands wat wil verkopen, maar maak dan een link naar de site waar dit wordt aangeboden en laat dit niet op deze manier zo prominent in beeld komen.

grt Piet.

Cord

Is natuurlijk wel te verwachten dat iets dat gratis is ook beetje reclame behelst.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

PietB

Citaat van: Cord op 25 maart 2014, 16:50:31 PM
Is natuurlijk wel te verwachten dat iets dat gratis is ook beetje reclame behelst.
Natuurlijk dat ontken ik ook niet.
Maar ik vind een verschil zitten tussen een simpele link en deze pregnante manier van reklame maken.

grt Piet.

swarol

Je hebt helemaal gelijk wat de reclame betreft Piet maar op elke gratis app wordt je daar mee overspoeld, ik negeer dat gewoon, zijn er mensen die zich er zwaar aan ergeren dan kunnen ze nog altijd eentje aankopen. Ik dacht gewoon leuke app voor kleine dingen zodat je niet direct potlood en papier moet nemen en zitten rekenen ( beetje lui hahahahah) stel u komt'iets leuks tegen onderweg dan kan je dat direct omrekenen. Maar ik begrijp uw standpunt helemaal en neem niets kwalijk of zo.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Cord

Ik heb de app nu op mijn iPad staan en ik vind het wel handig. Zo heb ik ook een app om op vakantie mijn satellietschotel te richten... en dat kan natuurlijk ook met een kompas.
There ain't no such thing as a free lunch ofwel: gratis bestaat niet. Er is altijd wel iemand die dat gratis betaalt... en bij zo'n app is dat de adverteerder.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing