Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

Johnnytrein

Dat is inderdaad een mooi resultaat, waar haal je die cijfers ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

theedooz

Deze komen (nog) van Jocadis. Daarvoor had ik ze van Rocky Rail, maar daarvan is de kwaliteit minder.
 

Geert

+1 , niet blijven twijfelen, gewoon doen dacht ik bij mezelf. Volgende week is het mogelijk te laat?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

railman56

zojuist ook ingeschreven  :D
op hoeveel staat de teller ondertussen?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Alain

Heb lang getwijfeld maar heb me toch maar ingeschreven. Moest maar eens nr 250 zijn. ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 08 april 2014, 16:49:11 PM
De grens van 250 is ruimschoots overschreden.  :D

Tof dat het aantal gehaald is en ik spaar nog even door voor andere mooie dingen.
Keuzes maken is niet altijd even leuk.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

jb

Hoi hoi,
Vandaag ook een exemplaar besteld. Ook ineens geaboneerd op MSM, hopelijk kunnen we zo ook nog mee genieten van de extra korting.... ben wel vergeten aan te geven hoeveel stuks...maar dat zal wel begrepen worden dat ik er maat 1 wil zeker.   ;D   
nu maar wachten op bevestiging/rekeningske

doomslu

Ik wacht nog even op de afsluiting op 15 april alvorens nog een mailtje te sturen naar alle inschrijvers.
Betalingen, dat zal pas voor mei of juni zijn. We moeten alle bestellingen één voor één nakijken...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb


doomslu

15 april, wie nog wil bestellen zal zich moeten reppen!!!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

Lang getwijfeld door alle kosten die we gedaan/gehad hebben en nog zullen hebben door de baby, maar ik heb net ook nog ingetekend! Heb eens lief in mijn madam haar ogen gekeken en het is gelukt ;D

HYA

Mail ontvangen ter betaling ... Joepie  >:(    ;D

Naar 't schijnt, als ge 5 euro meer stort, wordt het materieel gelijk tot in de details geweatherd door Luc!  ;D

doomslu

Citaat van: HYA op 28 mei 2014, 22:19:00 PM
Mail ontvangen ter betaling ... Joepie  >:(    ;D

Naar 't schijnt, als ge 5 euro meer stort, wordt het materieel gelijk tot in de details geweatherd door Luc!  ;D
Oei, twee nullen vergeten in jouw bericht, Jan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw