Even andere prioriteiten

Gestart door evan, 25 februari 2014, 18:25:47 PM

Pol

Het beste, Evan! Luister goed naar je lijf. Als je geen ontspanning meer vindt in je hobby kan dat een signaal zijn. 'k Zit zelf ondertussen al bijna een jaar thuis met een burnout en wens dat niemand toe en ja ... ook ik deed mijn job enorm graag! 'k Wil je niet bang maken of zo, maar een gewaarschuwd man ....

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

GVL

Tot binnenkort, Evan.
We weten dat het wachten beloond wordt.

just4fun

Respect en tijd voor je lichaam, dit is erg belangrijk!
Ik leef samen met m'n vrouw die daar ook een zeer ernstige waarschuwing voor heeft gehad.
Ze heeft dik 2 jaar thuis gezeten, CVS als verdikt.
't Is moeilijk om je limieten te leggen, maar belangrijk.

Neem je tijd en rust!
Het allerbeste gewenst.

Paul

evan

#18
Hoi Beste forumvrienden,

Jullie begrip is enorm gewaardeerd waarvoor dank trouwens!  :)

We doen rustig verder en ik laat zeker binnenkort terug van me horen.

De modelbouw ga ik absoluut niet links laten liggen, maar wel wat doseren...

Vandaag ben ik vrij doordat er weeral weekendwerk op het menu staat, maar na de huishoudelijke zaken trek ik naar m'n atelier om wat aan een nieuw spoor 1 diorama verder te werken dat Patrick ook mee zal brengen naar MOBEXPO.  Ik kom waarschijnlijk ook, maar enkel zaterdag vermits ik zondag moet werken.  Misschien tot dan :)

Hier zijn de vooruitzichten ook positief daar m'n vrouwtje en ik weer ns een reis naar de Rockies in Canada hebben geboekt 8) :D   Dat zal goed doen!

Hier even enkele fotootjes van de laatste keer in 2009:





















Tot binnenkort ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Ik denk dat jullie ginder je batterijen (en inspiratie) volop kunnen opladen  8)  :P

Ik wens je in elk geval een geweldige reis toe !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Evan, prachtige reis gewenst !
Leg je werk en zorgen opzij, en geniet ten volle !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Leuke reis enne... breng zo eens een beertje mee... please...
mvg,
Paul(ogic)

vyncky

Na die reis komt de zin wel terug. Ik verschiet er persoonlijk van dat je nog niet vroeger een pauze inlastte. Na al die prachtige projecten die hier gepasseerd zijn in een sneltempo!

Na een intensief modelbouwjaar in 2011 heb ik in 2012 weinig uitgespookt (toch wat de modelbouw betreft ;) )
En in 2013 kriebelde het terug!

Goede reis en tot binnenkort!
P.S. breng terug van die prachtige foto's mee ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

ACFI

#23
Niet om te stoken maar om de goesting nog wat op te warmen ...


Afgedankt BCRail materiaal

Madonna met kind (of is het koe met kalf)

Spoorwegmonument ergens tussen Prince George en Jasper

Nostalgia, drie keer per week met Via Rail

Steven

Edit 05/02/2015: wijziging pad website

Pol

Dat ziet er een leuk reisje uit; geniet er van! (En zonder extra druk te willen geven; we zouden natuurlijk graag achteraf een paar foto's zien hé!)  8)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

Bedankt mannen!  De reis is nog wel even wachten (2 maandjes), maar dan... genieten ;)

Acfi/ Steven,

Die eerste foto herken ik direct!  Dat is in Lilloet aan het station.

Ik heb er deze gezien:



Bedankt voor je foto's  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Paul,

Ik doe m'n best om er eentje te strikken ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

Citaat van: evan op 28 februari 2014, 19:03:03 PM
Paul,

Ik doe m'n best om er eentje te strikken ;D

Maar doe het dan in eerste plaats voor jezelf hé en laat ons desgevallend maar zagen! ;)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...