Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

#2790
Ja Piet  het is weer zo een jaar dat het wel elke maand bijna raak is

maar ja club en forum's helpen ook wel een beetje je kunt je frustratie een beetje ventileren LOL
vandaag ga ik messing T profiel halen om een steun op een boot die ik ooit eens in styreen gemaakt heb nu in messing te gaan maken
het styreen heeft zijn beste tijd gehad en is aan vervanging toe
dus dan maar meteen messing dat is ook iets steviger

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

#2791
Raf, dat is niet prettig. Maar het is niet zo dat je zoveel pech hebt of zo. We hebben allemaal een gezin, famillie, kenissen. En ieder leeft z'n leven, met ups and downs, met voorspooed en tegenslag. De meesten zullen zo wel elke maand een groot of klein verdriet beleven. Dat is het leven. De meesten hebben een uitlaatklep elders, jij zoekt het (mogelijk ook) op het forum. Daar is niets mis mee. Vertel je verhaal, maar weet dat jouw verhaal het verhaal van de meesten onder ons is.  ;)

@Piet, de schade is natuurlijk erg vervelend. Ik hoop dat de verzekering een hoop kan dekken, maar jij hebt wel een uniek verhaal. Een bliksembol blijft voor de meesten onder ons, zelfs voor meteorologen en bijna mythisch fenomeen. Jij bent een sterk verhaal rijker.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

#2792
Maar inderdaad jong, als je je daardoor een beetje beter voelt, dan moet je het van je af schrijven ! Dat helpt, zeker als je zo een pech vogel blijkt te zijn als jij.
Gooi het er uit, daar is dit topic voor gemaakt !   En dan nadien weer kin omhoog en doorgaan man, je moet.   Zoasl Michiel het al aanhaalt... zou ik toevoegen "elk huisje heeft zijn kruisje"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

#2793
even de allereerste post van dit topic herinneren...
En dan constateren dat we daar al een heel eind van weg zitten, maar dat stoort me in sé niet eigenlijk.
Gewoon  de dingen even in de groep gooien.     daar dient het voor. 

Het feit dat we 112 pagina's  "dedju" vol hebben  wil voor mij zeggen dat het werkt !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

Mijnen "Dedju toch" is dat ik Urbanie en Germaine kwijt ben. Ik heb de hele hobbyruimte omgekeerd, alles uit elke lade en kast gehaald, maar spoorloos!  :( ... Dedju toch!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Michiel, dat geeft mij eveneens een dikke dedju gevoel !
Ik mis de meisjes ...
Hopelijk vindt je ze tóch terug, in één of ander doosje ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Johnnytrein

Volgens mij zijn die naar een naaktstrand. ::)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Citaat van: dani op 23 juni 2017, 09:54:38 AM
... Zoasl Michiel het al aanhaalt... zou ik toevoegen "elk huisje heeft zijn kruisje"

En inderdaad, de ene mekkert zich lam en een ander die houdt het voor zich
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Hallo Raf,

Blijkbaar weten ze je, en je familie dit jaar wel te vinden. Er zijn zo van die jaren dat alle tegenslagen precies je richting uitkomen, en als het een klein beetje een troost mag zijn, ook wij, mijn echtgenote en ik, hebben in het verleden zo'n jaar gehad. Gelukkig hadden, en hebben wij de steun van onze kinderen, waar we altijd op hebben kunnen rekenen.
Laat de moed niet zakken, want beteren zal het altijd wel eens.
Met vriendelijke groeten
Peter

marc goovaerts

Citaat van: Michiel op 23 juni 2017, 10:36:01 AM
Mijnen "Dedju toch" is dat ik Urbanie en Germaine kwijt ben. Ik heb de hele hobbyruimte omgekeerd, alles uit elke lade en kast gehaald, maar spoorloos!  :( ... Dedju toch!
Da's een 'dedju toch' voor iedereen die je draadjes volgt !

Michiel

Raf en Dani, kom bij mekaar eens op de koffie (of duvel, naar voorkeur), en bewonder mekaars modelbouwwerk. De rest komt dan vanzelf ook in orde.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Ik vind het erg jammer dat ik in dit draadje heb moeten snoeien, maar er was geen keuze. Dedju toch ...
Er werd een persoonlijk dispuut openlijk op ons forum uitgevochten, en dat is absoluut uit den boze.

Voor alle duidelijkheid: ik heb ingegrepen omwille van ongewenst gedrag, niet omwille van persoonlijke voorkeuren.
  De kemphanen zullen zich waarschijnlijk benadeeld voelen, maar dat is iets wat nu eenmaal gebeurt als je mensen in de hoek zet
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Spijtig dat draadjes tegenwoordig zo makkelijk ontsporen.
Zijn we (in het algemeen gesproken) dan zo vlug ge-irriteerd of op ons tenen getrapt. Soms is de oorzaak te vinden(volgens mij) dat er antwoorden gegeven worden die aanleiding kunnen geven tot irritatie, ondanks dat de schrijver het misschien helemaal anders bedoelde.
Soms wordt blijkbaar vergeten dat dit een forum is over onze geliefde hobby. En dat willen we hier toch, nietwaar. In elk geval, nog een fijn weekend  :)
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

't was warm en waarschijnlijk zal er net teveel niet goed gegaan zijn zeker.

Goede en juiste actie Gerolf
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

Citaat van: Gerolf op 24 juni 2017, 09:06:31 AM
Ik vind het erg jammer dat ik in dit draadje heb moeten snoeien, maar er was geen keuze.
Prima voor mij....  netjes aangepakt Gerolf ! Dank daarvoor
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.