Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Peter

Dank zij de aangepaste medicatie gaat het weeral veel beter met mijn echtgenote. Binnen veertien dagen nog eens een goede kontrole bij de cardioloog in het ziekenhuis, en de bevestiging dat de medicijnen echt blijven doen wat ze nu doen, en dat is stabiel blijven.
Nog meer goed nieuws: de garagepoort werkt weer zoals voorheen. Onze garagist die mijn auto na onderhoud terugbracht heeft het opgelost (wieltjes verplaatst en bevestiging van de as met de spiraalveer wat afgeslepen..
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Goed nieuws, Peter !
Zo geraak je snel weer uit de put  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

adrievans

Citaat van: Peter op 03 november 2016, 12:36:10 PM
Dank zij de aangepaste medicatie gaat het weeral veel beter met mijn echtgenote. Binnen veertien dagen nog eens een goede kontrole bij de cardioloog in het ziekenhuis, en de bevestiging dat de medicijnen echt blijven doen wat ze nu doen, en dat is stabiel blijven.
Nog meer goed nieuws: de garagepoort werkt weer zoals voorheen. Onze garagist die mijn auto na onderhoud terugbracht heeft het opgelost (wieltjes verplaatst en bevestiging van de as met de spiraalveer wat afgeslepen..

Over service gesproken , een automonteur die zijn werk wel heel serieus neemt.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

jakke

Das bijna gelijk de grasmachineverkoper die gazonzaad bijleverd 😀😀😀😀
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Peter

Was geen grapje mijnerzijds.
Blijkbaar zijn er nog altijd, gelukkig maar, mensen die anderen kunnen en willen helpen.
Ter info: Pierre, is reeds vele jaren tot volle tevredenheid onze garagist, wiens hobby het trouwens is om oude Peugeots (jaren '50 - 60 en ouder helemaal terug te restoureren. Dat zijn prachtige wagens overigens
Met vriendelijke groeten
Peter

59erke

Citaat van: Peter op 03 november 2016, 12:36:10 PM
Onze garagist die mijn auto na onderhoud terugbracht heeft

Is trouwens ook een service die je bij heel weinig garagisten gaat vinden.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Catje

Mijn bestelling vermist >:(
Bij Lippe in Duitsland bestelling geplaatst, krijg mail dat het verzonden is met DPD.
Gisteren mijn track en trace van DPD vestiging Nederland gecheckt, staat daar aangegeven dat mijn pakket bezorgd is.
Vreemd, ik was thuis en er is helemaal niks gekomen.
Ik kontakt opgenomen met DPD Nederland en hun mijn verhaal verteld, zij zeiden te hebben bezorgd.
Op mijn vraag waar en bij wie, moesten ze het antwoord schuldig blijven.
Er was geeneens een bezorgbrief in mijn brievenbus gestopt waar het pakket was afgegeven.
Hun oplossing was dat ik de leverancier maar moest opbellen.

Ik heb dus Lippe opgebeld en mijn verhaal gedaan, zei gaan dit nu voor mij oplossen.
Dus nu maar afwachten.
Dit is voor mij nu een goede leer, en laat NOOIT meer mijn bestelling bezorgen via DPD.

dani

DPD =   Dikke Problemen, Dude 

DHL =  Die Hebben je Liggen   of   (Duurt Heel Lang)

PostNL =  Pakje ontvangen, sorteren, tracken, Niks Leveren

BPost  =  Bezorgen Post ongetwijfeld super traag

UPS   =   Undeliverable  Post Service

Kiala  =  Kan in ander land aankomen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: Catje op 29 november 2016, 10:20:15 AM

Dit is voor mij nu een goede leer, en laat NOOIT meer mijn bestelling bezorgen via DPD.
Ik weet ook ne kwistenbiebel die zaken verzendt via DPD, resultaat, nog niemand heeft dat bewuste product in zijn handen gehad, want ze zijn allemaal verloren gegaan. (beweert men althans).

:)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske


ééntje vergeten Dani...

TNT = t'is nie toegekomen  :D


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Al een geluk dat "china-mail" wel goed aflevert, dan hebben we tenminste de goedkope spullen al in huis.  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

funny you mention it .......

Net precies vandaag zat er een pakje in de bus bij mij, dat ik al 3 maand geleden verwachtte !!
In een plastic zakje, met daarop een tekst van BPost dat de zending beschadigd was buiten hun wil om.
In de zak ook een brief van de post met hun verontschuldigingen dat het pakje vertraging had op gelopen , maar niet bij hen.  Brief gedateerd op 18 november.    En met de vermelding dat het pakketje beschadigd was maar dat ze het naar best vermogen hadden opnieuw verpakt en als er toch een probleem met de inhoud was,  ik hen daar aub wou verontschuldigen.

Ze doen dus wel hun best....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

stoomlokje

Dani ,

zondag 27/11 iets besteld in Duitsland ( 2 rijtuigen )
Vandaag 29/11 thuis al aangekomen , perfect ,zonder beschadigingen , afgeleverd door DPD
zodus het is niet al kommer en kwel  blijkbaar.
DHL doet er over dezelfde afstand 1 week over.

Steam.N

Ook voor mij is het een (tot nu toe) zorgeloos stukje van internet-bestellen.
Of de pakjes nu van Engeland, Frankrijk, Nederland, Duitsland, USA of China komen: no problems ...  (hout vasthouden)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }