Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Gerolf

Citaat van: philippe_007 op 15 oktober 2016, 23:29:29 PM
Ai, das 2x pech, veel beterschap

+1 - Jammer van de val en de gevolgen ervan, en jammer dat je niet in Leuven geraakt
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Ja ik was er graag naar toe gegaan, maar het was niet mogelijk.
Heb vanacht maar 3-4 uur geslapen, die schaafwonden blijven aan je bedden goed plakken, dat is waardeloos.
En verbinden is ook niet de oplossing want dan blijven ze 'nat'

Dus dat wordt nog wat de komende dagen.

Havoc

Flamiclens en flamigel?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PietB

Dank voor de tip Johan, ga er morgen meteen achteraan.

grt Piet.

Ben

Ha Piet,

Heb je gemist gisteren in Leuven en lees nu waarom. Beterschap man.

Gr, Ben.

Steam.N

Citaat van: Ben op 17 oktober 2016, 08:22:20 AM
Ha Piet,

Heb je gemist gisteren in Leuven en lees nu waarom. Beterschap man.

Gr, Ben.

+1 !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

heel jammer Piet...    en dat voor een ervaren fietser :-) 

Beterschap !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

#2452
Dedjuu toch.... ik vind heet topicje  "inkom leuven" niet meer, en ik wou er nog een staartje aan breien....

Mijn treinmakker  "bompa Trein" Raymond  had in Oostende een paar weken geleden al 2 inkom kaartengekocht voor Leuven aan 13€.   Dus gisteren gingen we samen daarheen, en toen hij hier arriveerde  (hij kwam van in De Haan aan zee)  constateerde hij  at hij in zijn haast de kaarten niet mee had ! Die hingen nog met een magneet thuis op de koelkast !!!!  GRRRRRR,   dus toch nog aan de kassa moeten aanschuiven (gelukiig helemaal niet lang)  en alsnog 15€ de man betaald, plus de 13€ voorverkoop, dus we hebben eigenlijk voor 1 bezoekje elk 28€   betaald ....    Want nog eens heen en weer van Aalst naar de kust ging ons zeker 3u tijd en bijna even veel aan "naft" kosten als dat de kaarten waard waren.

Maar het was de moeite waard !  Weer wat LGB spoor gekocht en een hele zak vol H0 wagonnen, die ik later deze week in  de database ga bijvoegen.   En weer heel wat bekenden gezien en een paar mensen voor het eerst "live" gezien ook. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Houdini

Citaat van: dani op 17 oktober 2016, 08:46:09 AM
Dedjuu toch.... ik vind heet topicje  "inkom leuven" niet meer, en ik wou er nog een staartje aan breien....

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,24908.150.html

;)

PietB

Citaat van: dani op 17 oktober 2016, 08:41:30 AM
heel jammer Piet...    en dat voor een ervaren fietser :-) 

Beterschap !
Ja ook die gaan op de snuit zo nu en dan.
Ik heb er gisteren op de tv meerdere professionele fietsers een duik zien maken.
Ga straks op zoek naar de 'smeerseltjes van Johan.

@Ben en Jean, het kan verkeren......2018 dan maar.

grt Piet.

Havoc

Citaat van: PietB op 17 oktober 2016, 11:51:07 AM
Ga straks op zoek naar de 'smeerseltjes van Johan.

Vraag toch maar eerst aan je apotheker. Heb die veel gebruik bij mijn moeder die wegens slechtziend overal tegenliep op aanraden van het wit-gele kruis. Maar ik ben zelf geen medisch geschoold iemand.Ook Stellaline en Tegaderm was altijd in huis...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

PietB

Sinds gisteren smeer ik flamigel en dat werkt best goed.
De korsten van de schaafwonden genezen netjes.
Het is een soort dermalregenerator uit een tube, die we kennen van StarTrek.  ;D

grt Piet.

dani

Citaat van: PietB op 19 oktober 2016, 01:47:10 AM
Het is een soort dermalregenerator uit een tube, die we kennen van StarTrek.  ;D
je mag het ook een "brandwondenzalfje" noemen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#2458
Netherlands: the final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. Its five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone befor ;D ;) starring (role) PietBay as Dr Piet ;)

evan

Hoi Piet Oprechte beterschap gewenst!


Hier ook pech ondertussen...

Gisteren in de Craebeckxtunnel (E19) richting Antwerpen moest ik remmen voor een plots maouvre tussen auto en vrachtwagen.  Ik kon tijdig remmen, maar m'n achterligger had niets gezien en stak onderin m(n VW Caddy met daarin m(n schaduwsation van Oeversijde.

Zucht...  Alles is veilig thuis dankzij een bereidwillige takeldienst en straks om 14h00 nog de nodige onderzoeken daar m'n nek en schouders beginnen vast te lopen.

De hulpdiensten (brandweer, politie, ziekenwagen) waren ook heel behulpzaam en vriendelijk en de agenten kwamen me heel bekend voor door de recente TV reeks ALLOO en de wegpolitie  ;D

Het schaduwsation heeft zijn functionaliteitstest doorstaan op de expo en nu ook een stevigheidstest ;D  De tegenpartij echter zag er niet fraai uit  :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.