Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

ThierryDS

Dankjewel iedereen,
Ik hoop jullie te zien, samen met haar op de expo

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ThierryDS op 13 september 2016, 10:10:35 AM
Dankjewel iedereen,
Ik hoop jullie te zien, samen met haar op de expo
dat hopen we allemaal ;)

just4fun

Sterkte, Thierry.
En beterschap voor uw eega.

Paul

Chrisrail

#2343
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ThierryDS

Merci allemaal, wat is het fijn om hier zoveel steun te mogen ontvangen!

raf

met dimitri ging het terug beter nij was over geplaatst naar een instelling waar hij beter verzorgd kon worden
deze morgen telefoon en hij licht terug in het hospitaal
hij heeft een hospitaal virus opgedaan

ik begrijp er de kloten nog van hoor tegenwoordig
het zal aan mij liggen dat ik het niet meer begrijp

ge gaat bij wijze van spreken  voor een appendix naar het hospitaal en komt de doodziek uit  zelfs in levens gevaar
ja krijgt zelfs schrik om op bezoek te gaan naar iemand die daar licht

we zullen het bij alle ellende nog maar bij pakken
raf zijn rug is toch breed genoeg dus tas maar op

gr raf die weer een beetje in een putje in de weg zit
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Doornroosje

Net eindelijk mijn FL P6 mogen ontvangen. Maar kennelijk door verzending toch wat stuk gegaan. De voorloopas is afgebroken. Dat wordt opniew bestellen, gelukkig bestaat de mogelijkheid om dit stukje apart nog bij Roco te bestellen. Maar erger, er is een van de stangen van het loopwerk net aan het bevestigingspunt afgebroken. Iemand een idee hoe je dat kan herstellen? Secondenlijm of iets dergelijks?

Peter

CiteerMaar erger, er is een van de stangen van het loopwerk net aan het bevestigingspunt afgebroken. Iemand een idee hoe je dat kan herstellen? Secondenlijm of iets dergelijk

Helaas niet. Je moet al heel voorzichtig en zuinig zijn met die lijm, en binnen de kortste keren breekt dat stukje weer.
Ik vrees dat er maar een ding opzit en dat is een nieuw onderdeel bestellen (niet echt goedkoop, maar ...)
Als het model nieuw uit de winkel komt het terugsturen want dan heb je waarborg.
Met vriendelijke groeten
Peter

ThierryDS


dani

Verdomme verdomme, net nu ik dacht dat het wat beter werd, ligt mijn dochter nog maar eens voor een week in het ziekenhuis met ademhalingsproblemen....

Dat wordt weer een weekje pendelen tussen Aalst en Jette elke avond.   Erg, maar voor haar is het nog erger.   Een week met die stomme antibiotica baxters, en school moeten missen, net in het begin van laatste jaar humaniora.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Ai ... Geen goed nieuws ...
Hopelijk geraakt ze snel weer te been !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

ach, het is een beetje "routine" bij een Mucoviscidose patiĆ«nt, maar toch ...  al gebeurt het minstens 1 a 2 keer per jaar, het is altijd een beetje balen.
Zeker omdat we nu weer een "vader-dochter" weekend kwijt zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

just4fun

Sterkte voor de dochter, vader en andere betrokkenen.
Paul

SuSke

Hoop dat ze snel weer beter wordt Dani (hoewel beter voor een muco-patient relatief is)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Houdini

Hmm, da's minder goed nieuws... hopelijk is ze snel terug beter zodatze weer de oude is!