Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

janieburton

#2085
Citaat van: Stieven76 op 17 maart 2016, 13:26:14 PM
http://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/oemail-orestoremail/deleted-hotmail-account-due-to-inactivity-i-need/252611c1-94d6-4b48-974c-005038ea46f7?auth=1

Dank voor de link

Ok, men spreekt hier over een "deleted"  account maar ik heb nog wel toegang tot mijn email account, en is mijn email nog actief of deactiveert men email accounts na 365 dagen (hier maar iets meer als 6 maandenen) geeft men dan nog toegang tot een gedeactiveerde email account wat niet logisch is.

Ik kan vanuit mijn email account nog wel emails zenden maar ontvangen niet meer, zeer rare situatie.



 

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 17 maart 2016, 14:57:41 PM

EIGENBELANG ... verkleed als nobel gebaar
wou echt helpen !  ;D ;)

dani

ik geloof je echt wel hoor Peterke...  jij bent zo hee, altijd klaar om te helpen.  Dat vinden we net zo tof
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Citaat van: efl045 op 17 maart 2016, 09:34:14 AM
Johan, heb jij dit gelezen?
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19801.msg339806.html#msg339806
Indien wel, dan toch slecht begrepen  :)

Ja, maar niet gelinkt aan je laatste post, vandaar. En neen, ik beveilig me ook niet tegen kernrampen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

dedjuu toch, dedoeme toch, verdorie toch....

Dacht ik zondag op de opendeurdag van de OVMV een fraai lotje M rails te hebben gekocht ...  3 dozen vol voor weinig geld.
* De 8 wissels die er bij zaten, daarvan zijn er 2 bruikbaar '(na veel poetsen) en de rest is ofwel (mechanisch/elektrisch) leeggestript of verroest
* de rechte rails zijn grotendeels van de jaren 50/60 met volle middengeleider (daar kan ik nog mee leven)
* de bochten idem ditto, maar veeeel roest

Dus m.a.w.  een "kofferverkoop" die tegen valt.

Iemand interesse in "vintage" rails met volle middengeleiders ?   Er zijn er nog heel wat die bruikbaar zijn na een poetsbeurt.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Zoals altijd, alles dubbel controleren, uw bril drie maal opzetten, anders ben je gezien....
en opletten van die koopjes, onlangs op de OD van Amsac heeft een vriend zich een loc aangeschaft,
had die mee naar huis om die aan te passen volgens zijn norm, blijkt een koopje te zijn tot die uit
elkaar gaat halen, smerig vuil, stof en de schort plaat gebroken....motor zat er verkeerd in, allé die zal wel één of ander
stap hebben gehad....gelukkig heb ik soms voldoende onderdelen....

Denk dat ik voortaan bij elke tweede hands aankoop ga voorstellen om eerst de loc uit elkaar te halen voor ik die koop.
Ooit meegemaakt met een DLC..."mijnheer, gelieve die niet uit de doos te halen" niets meteen opgemerkt, tot die bleef
haperen op de wissels...tja, aan men kl..ten, die was gevallen en een bogie gebroken, vind die maar, want Mehano
bestaat niet meer......
Als men u niet in de zak hebben gezet dan zijn ze het vergeten pffffff

raf

zelfde ervaring hier
loc via ebay en zelfs een filmpke dat hij goed reeds en het was een roco en dus een faire prijs daar voor betaald
komt die loc thuis zet ik die op de baan en meteen kortsluiting ????
bleek dat er zelfs geen cardans meer in zaten en een verneukte print
en het was een pico die maar 25 euro waard was
ebay account was reeds verdwenen en ebay gecontacteerd maar hun konden ook niets meer doen alle info was vals die er geplaatst was
kiala kon ook niets achter halen want ook daar alles vals en cash betaald in het drop punt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Citaat van: loebaske op 22 maart 2016, 10:31:36 AM
Zoals altijd, alles dubbel controleren, uw bril drie maal opzetten, anders ben je gezien....
en opletten van die koopjes, onlangs op de OD van Amsac heeft een vriend zich een loc aangeschaft,
had die mee naar huis om die aan te passen volgens zijn norm, blijkt een koopje te zijn tot die uit
elkaar gaat halen, smerig vuil, stof en de schort plaat gebroken....motor zat er verkeerd in, allé die zal wel één of ander
stap hebben gehad....gelukkig heb ik soms voldoende onderdelen....

Denk dat ik voortaan bij elke tweede hands aankoop ga voorstellen om eerst de loc uit elkaar te halen voor ik die koop.
Ooit meegemaakt met een DLC..."mijnheer, gelieve die niet uit de doos te halen" niets meteen opgemerkt, tot die bleef
haperen op de wissels...tja, aan men kl..ten, die was gevallen en een bogie gebroken, vind die maar, want Mehano
bestaat niet meer......
Als men u niet in de zak hebben gezet dan zijn ze het vergeten pffffff
Heb je dat op die 5307?
Dat de schort kapot was wist ik, want die ligt al een jaar bij cc-rails in de winkel, buiten die kapotte schort leek hij mij wel in orde.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

3rail

De aanslagen vandaag in Belgieen. :( :( :(

Ik vind het verschrikkelijk dat er dit soort mensen zijn die zich zelf opblazen en ander daarmee mee nemen.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Michiel

Het zijn lafaards die onschuldige en weerloze slachtoffers zoeken. Met zulke acties dwing je geen respect af. In het tegendeel. Onbegrijpelijk dat zoiets moet gebeuren. En nog laffer, de daders kozen om geen verantwoording af te leggen. Je vraagt je af wat er in de hoofden van die daders omgaat. Ziek zijn ze. Ik vind dit vreselijk voor de slachtoffers en familie. Ik hoop werkelijk dat de democratie ooit een antwoord vind op dit soort gruweldaden.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


marc goovaerts

Wat ik ook wel héél erg vind: De kinderen van mijn buurvrouw kwamen met verhaaltjes van school terug... Op de speelplaats werden de Belgische kindjes uitgelachen door de lokale kutmarrokaantjes. Met uitspraken zoals: "Net goed ! Nu voelen jullie ook eens wat jullie bij ons doen !'

Dat 'bij ons' (in Marokko, dat die snotjeng nauwelijks ooit zelf gezien hebben) niks te maken heeft met alle aan gang zijnde conflicten in andere landen, daar staan ze niet bij stil. Maar ik huiver als ik weet dat die snotjeng de meerderheid uitmaken in de Antwerpse scholen. En dus ook de toekomst van die stad zullen zijn.

Hoog tijd dat die gemeenschap stopt met jammeren over het stigma 'dat enkelingen hun gemeenschap bezorgen' en dat ze zich eens héél actief gaan bezighouden met de opvoeding van hun kinderen ! Anders staat ons (of onze nazaten) nog heel wat ellende te wachten.

centauri167

Moet zeggen, dat als werknemer van een bedrijf gelegen op Brussels airport, ik het heel erg vind dat na een klotedag die nog heel lang gaat bijblijven,ik ipv gezever over treintjes weeral op een politiek forum terecht kom ..., dedju toch !

Floris

ik weet niet of er hier mensen zitten die er van erg dichtbij mee te maken hadden maar in elk geval sterkte allemaal.  :-\