Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

MOEhaaaaaa, die is goe !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

@ johan

ja maar gij hebt nog sterke armen om elke keer als je een foto wil nemen dat toestel op te tillen
ik had een cannon ixus 128 en vond dat een goed toestelletje voor zijn prijs
ik had eerst een ixus 80 en die was nog beter want die kon opladen via usb de latere toestellen konden dat niet meer
dus nu opzoek naar een toestel van rond de 100 euro want echt meer geef ik daar niet aan
ik hoef geen 20 Meg pix toestel

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

efl045

Citaat van: Havoc op 16 maart 2016, 21:32:36 PM
Citaat van: efl045 op 16 maart 2016, 15:47:41 PM
't Belangrijkste vind ik nog altijd dat je de data op 2 verschillende locaties hebt en met een privé cloud moet je dan zelfs niet meer denken aan backuppen, het synchroniseren binnen de cloud vervangt dat, dat is de nieuwe trend bij Synology, toch in de beta DSM 6.0 en vermoedelijk alle andere fabrikanten van dergelijke apparatuur (ik zeg liever niet NAS want zo een Synology kan wel heel veel meer: Cloud server, VPN server, mail server, webserver, ..., te veel om op te noemen).
Maar dat is eigenlijk het omgekeerde van 'dedju toch'  ;)

Als die Synology in dezelfde woning staat als je pc dan is dat dezelfde locatie. Enfin, zo denk ik er toch over.

Johan, heb jij dit gelezen?
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19801.msg339806.html#msg339806
Indien wel, dan toch slecht begrepen  :)
Bij mijn dochter 'thuis' en bij mij 'thuis', daar zit 25 km tussen.
Akkoord, een kernramp is niet gedekt, maar of we die data dan nog nodig hebben is maar de vraag...

janieburton

Eén van mijn email adressen, van Hotmail is volledig leeggemaakt, had het emailadres al meer dan 6 maanden niet meer gecontroleerd.

Blijkbaar worden ook alle berichten geblokkeerd en niet meer afgeleverd, alhoewel de afzenders niet geblokkeerd staan.

Wat is de oplossing om die "blokkade" op te heffen?
 
 


dani

dedju toch....  dilemma voor de keuze van auto....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Spatbord van het voorwiel van mijn velo kapot, plastieken brol dat dat van tegenwoordig is ..., er was wel 'n serieuze stok tussen mijn wiel en dat spatbord gedraaid.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Citaat van: dani op 17 maart 2016, 14:00:42 PM
dedju toch....  dilemma voor de keuze van auto....

tja zo'n luxe probleem :-) Ik heb geluk, nog 3 jaar voor ik moet kiezen  ;) ;) ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 17 maart 2016, 14:04:49 PM
plastieken brol dat dat tegenwoordig is
klinkt dat niet leuker ?

Studeren(soms?), lief hebben, modeltreinen en cascadeur spelen op fiets en skateboard kan vaak een hele aanslag zijn op het te besteden budget !  :-\ ::) ;)

philippe_007

tja en dat 2de is het duurste van allemaal  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 17 maart 2016, 14:00:42 PM
dedju toch....  dilemma voor de keuze van auto....
laat mij er één uitkiezen voor mezelf en verlos je op deze manier van dat niet te torsen dilemma !  :-\ ;)

philippe_007

Peter, jij wilt toch altijd de mensen helpen, hoe nobel van u :-)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 maart 2016, 14:18:07 PM
Citaat van: OlivierV op 17 maart 2016, 14:04:49 PM
plastieken brol dat dat tegenwoordig is
klinkt dat niet leuker ?

Studeren(soms?), lief hebben, modeltreinen en cascadeur spelen op fiets en skateboard kan vaak een hele aanslag zijn op het te besteden budget !  :-\ ::) ;)
En dan zwijg ik nog over die upgrade van mijn pc die ik al 2 jaar uitstel ...

'n Stadsfiets is blijkbaar toch niet zo geschikt om mee in veldwegeltjes te rijden.
Nu moet ik zelfs eerst die velo nog maken voor ik er weer mee kan rijden, daardoor kan ik niet ergens een tof pakket gaan afhalen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Citaat van: philippe_007 op 17 maart 2016, 14:12:39 PM
Citaat van: dani op 17 maart 2016, 14:00:42 PM
dedju toch....  dilemma voor de keuze van auto....
tja zo'n luxe probleem :-) Ik heb geluk, nog 3 jaar voor ik moet kiezen  ;) ;) ;)
Normaal had ik ook nog 3 jaar te gaan, mijn huidige is maar een jaartje oud, maar bij de verandering van firma gaat de leasing niet mee.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 maart 2016, 14:19:57 PM
Citaat van: dani op 17 maart 2016, 14:00:42 PM
dedju toch....  dilemma voor de keuze van auto....
laat mij er één uitkiezen voor mezelf en verlos je op deze manier van dat niet te torsen dilemma !  :-\ ;)

EIGENBELANG ... verkleed als nobel gebaar
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.