Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

janieburton

#1740
Citaat van: Ben op 11 november 2015, 15:03:00 PM
Citaat van: janieburton op 11 november 2015, 13:25:47 PM
Citaat van: Ben op 28 oktober 2015, 14:17:06 PM

Vraag aan degene die jou heeft afgewezen voor de interne vacature naar de reden, misschien kun je daar iets mee.

Gr, Ben.

Heb volgende week een gesprek en dit samen met de andere 2 afgewezen kandidaten. Ben benieuwd wat ze ons zullen proberen op de mouw te spelden.

Mooi toch? Wellicht kun je er iets mee.

Gr, Ben.

Mooi, ja maar we zijn benieuwd naar wat de "zogezegde" reden is dat wij( ik en de 2 collega's met de langste staat van dienst) zijn afgewezen en dat men iemand heeft genomen die sinds begin dit jaar er maar werkt en zeker omdat in de interne mail stond:  "Alle kandidaten waren zeer sterk en we hebben de kandidaat met de meeste ervaring weerhouden".
 

Johnnytrein

Peter, Peter toch heb je nu nog niet geleerd om dat door anderen te laten doen,manmanman. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

ach hoe bekend klink dat in de oren
was op foerd ook zo als er mooie jobkes vrij kwamen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: janieburton op 11 november 2015, 15:28:16 PMMooi, ja maar we zijn benieuwd naar wat de "zogezegde" reden is dat wij( ik en de 2 collega's met de langste staat van dienst) zijn afgewezen en dat men iemand heeft genomen die sinds begin dit jaar er maar werkt en zeker omdat in de interne mail stond:  "Alle kandidaten waren zeer sterk en we hebben de kandidaat met de meeste ervaring weerhouden".

Staat niet bij in wat dat die kandidaat de meeste ervaring heeft.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Havoc op 11 november 2015, 18:10:21 PM
Citaat van: janieburton op 11 november 2015, 15:28:16 PMMooi, ja maar we zijn benieuwd naar wat de "zogezegde" reden is dat wij( ik en de 2 collega's met de langste staat van dienst) zijn afgewezen en dat men iemand heeft genomen die sinds begin dit jaar er maar werkt en zeker omdat in de interne mail stond:  "Alle kandidaten waren zeer sterk en we hebben de kandidaat met de meeste ervaring weerhouden".

Staat niet bij in wat dat die kandidaat de meeste ervaring heeft.

Juist ja  :o
 

Ben

Citaat van: Havoc op 11 november 2015, 18:10:21 PM

Staat niet bij in wat dat die kandidaat de meeste ervaring heeft.


Zoals ik het begrijp van Janie gaat het om een callcenter / helpdesk waar een vacature teamleider (of zoiets) is. Dat brengt wat andere vaardigheden met zich mee als heel veel ervaring hebben in het helpdesken of call afhandeling.

Het zou dus kunnen dat de bewuste dame uitmunt in het coachen, plannen, organiseren, motiveren, enz. van medewerkers maar nog nooit op een callcenter / helpdesk heeft gewerkt. Persoonlijk denk ik dat dat laatste niet zo zwaar telt.

Gr, Ben.

Jurgen

Heel toevallig is er in mijn bedrijf ook onlangs een vacature geweest waarbij teamleaders gezocht werden. Ook een callcenter.

Werk jij misschien in hetzelfde bedrijf als ik Janie? Daar waar Kind & Gezin en De Lijn ook zitten?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

#1747
Citaat van: Jurgen op 12 november 2015, 17:40:29 PM
Heel toevallig is er in mijn bedrijf ook onlangs een vacature geweest waarbij teamleaders gezocht werden. Ook een callcenter.

Werk jij misschien in hetzelfde bedrijf als ik Janie? Daar waar Kind & Gezin en De Lijn ook zitten?

Neen.



 

Jurgen

Citaat van: janieburton op 13 november 2015, 13:23:35 PM
Citaat van: Jurgen op 12 november 2015, 17:40:29 PM
Heel toevallig is er in mijn bedrijf ook onlangs een vacature geweest waarbij teamleaders gezocht werden. Ook een callcenter.

Werk jij misschien in hetzelfde bedrijf als ik Janie? Daar waar Kind & Gezin en De Lijn ook zitten?

Neen.

Ok dan, het had een mogelijkheid geweest.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Citaat van: Ben op 12 november 2015, 17:01:15 PM
Citaat van: Havoc op 11 november 2015, 18:10:21 PM

Staat niet bij in wat dat die kandidaat de meeste ervaring heeft.


Zoals ik het begrijp van Janie gaat het om een callcenter / helpdesk waar een vacature teamleider (of zoiets) is. Dat brengt wat andere vaardigheden met zich mee als heel veel ervaring hebben in het helpdesken of call afhandeling.

Het zou dus kunnen dat de bewuste dame uitmunt in het coachen, plannen, organiseren, motiveren, enz. van medewerkers maar nog nooit op een callcenter / helpdesk heeft gewerkt. Persoonlijk denk ik dat dat laatste niet zo zwaar telt.

Gr, Ben.

Zoals ik schreef, ze is tweetalig Frans en iets wat beter is dan gebroken Nederlands en wie zegt dat ik niet kan plannen, organiseren na al die jaren en wie zegt dat mijn 2 andere afgewezen collega's dat niet zouden kunnen.

Hebben volgende week een gesprek, zullen zien wat ze om zullen proberen wijs te maken
 

Stieven76

Zie alleen dat je je na dat gesprek niet nog slechter voelt of meer gefrustreerd bent, om welke reden dan ook.
Ik vraag me af of je daar een deftig antwoord gaat op krijgen..

dani

inderdaad....  "gedane zaken...."

En een ontwijkend antwoord hebben ze toch alitijd klaar


Net zoals de outsourcing bij ons.   We kunnen op de schutting staan, we kunnen vechten, we kunnen kwaad zijn, maar het gebeurt toch.
Dus gewoon naar een andere job uitkijken is bij mij de boodschap.   Ik heb nog even tijd.

Bottom line : ja kan treuren om een "gemiste promotie" maar wees in de eerste polats blij dat je überhaupt nog een job hebt .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

#1752
Jammer genoeg keert de geschiedenis steeds weer...
eerst staan ze paletten te verbranden met een rood,groen of blauw hesje aan omdat hun baas niet wil zijn zoals zij willen,
een tijdje later staan ze paletten te verbranden met een rood,groen of blauw hesje aan omdat hun baas niet meer wilde zijn wat zij wilden dat hij was!

;)
Maar de vakbond blijft altijd bestaan,met een rood,groen of blauw hesje aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

raf

rudy groot gelijk man
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#1754
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }