Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

OlivierV

Ge staat dan vroeg op met de gedachte om vandaag een groot deel van de opdracht van C# te programmeren, beslist die belachelijke windows 10 om elke 5 seconden vast te hangen, echt microschoft, ge hebt uzelf weer overtroffen hoor, 't zijn precies valle ergernissen van Vista op een jaar geconcentreerd op 2 weken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2015, 09:52:59 AM
Ge staat dan vroeg op met de gedachte om vandaag een groot deel van de opdracht van C# te programmeren, beslist die belachelijke windows 10 om elke 5 seconden vast te hangen, echt microschoft, ge hebt uzelf weer overtroffen hoor, 't zijn precies valle ergernissen van Vista op een jaar geconcentreerd op 2 weken.
Ah, jij hebt dat ook. Ik was te laat om de 8 terug te zetten, anders zou ik niet getwijfeld hebben!

SuSke

Ik hou nog rustig W7 draaiend  8) (en klikt die pop-up consequent weg  ;D)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 03 oktober 2015, 10:13:50 AM
Ik hou nog rustig W7 draaiend  8) (en klikt die pop-up consequent weg  ;D)
Visual studio 2015 enterprise werkt niet op windows 7, enkel vanaf 8, had dat toch graag anders gezien. Het feit is eenvoudigweg dat een verse installatie 1000x beter loopt dan zo'n scheve upgrade, toch voor Microsoft besturingssystemen, bij Appel heb je daar eigenlijk geen last van als je een versie hoger gaat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

ik heb nog altijd "msvcd100.dll ontbreekt" foutmelding, wat maakt dat bepaalde dingen niet werken. Het staat er nochtans wel degelijk op, maar het is waarschijnlijk een verkeerde versie

Stieven76

Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2015, 10:20:08 AM
Citaat van: SuSke op 03 oktober 2015, 10:13:50 AM
Ik hou nog rustig W7 draaiend  8) (en klikt die pop-up consequent weg  ;D)
Visual studio 2015 enterprise werkt niet op windows 7, enkel vanaf 8, had dat toch graag anders gezien. Het feit is eenvoudigweg dat een verse installatie 1000x beter loopt dan zo'n scheve upgrade, toch voor Microsoft besturingssystemen, bij Appel heb je daar eigenlijk geen last van als je een versie hoger gaat.

Kon je dan niet beter VS 2013 gebruiken? Die gebruiken de meeste op het werk ook nog, dus meer dan voldoende. zeker voor wat jij er moet meedoen.  ;)

OlivierV

Citaat van: Stieven76 op 03 oktober 2015, 16:57:52 PM
Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2015, 10:20:08 AM
Citaat van: SuSke op 03 oktober 2015, 10:13:50 AM
Ik hou nog rustig W7 draaiend  8) (en klikt die pop-up consequent weg  ;D)
Visual studio 2015 enterprise werkt niet op windows 7, enkel vanaf 8, had dat toch graag anders gezien. Het feit is eenvoudigweg dat een verse installatie 1000x beter loopt dan zo'n scheve upgrade, toch voor Microsoft besturingssystemen, bij Appel heb je daar eigenlijk geen last van als je een versie hoger gaat.

Kon je dan niet beter VS 2013 gebruiken? Die gebruiken de meeste op het werk ook nog, dus meer dan voldoende. zeker voor wat jij er moet meedoen.  ;)
Eigenlijk wel, morgen terug naar windows 7 en VS 2013 van dreamspark afhalen dan maar. Achterlijk upgrade-systeem ook. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ACFI

Citaat van: OlivierV op 03 oktober 2015, 10:20:08 AM
Citaat van: SuSke op 03 oktober 2015, 10:13:50 AM
Ik hou nog rustig W7 draaiend  8) (en klikt die pop-up consequent weg  ;D)
Visual studio 2015 enterprise werkt niet op windows 7, enkel vanaf 8, had dat toch graag anders gezien. Het feit is eenvoudigweg dat een verse installatie 1000x beter loopt dan zo'n scheve upgrade, toch voor Microsoft besturingssystemen, bij Appel heb je daar eigenlijk geen last van als je een versie hoger gaat.
Olivier,

VS2015 Enterprise draait bij mij wel hoor op W7 Enterprise.

Sommige functies zoals remote debugging van apps en zo zijn wel niet ondersteund.

ACFI.

OlivierV

Steven, dat is goed om te weten, remote debugging, dat heb ik toch niet nodig. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

in inventor eindelijk het programmeren onder de knie en een mooi front getekend
converteren naar ????? ja wat eigenlijk want estlcam maakt er wel iets van maar  ik denk niet dat het bruikbaar is
eens kijken of het dan met een 3d printer wel mogelijk is om er iets van te bakken
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

voor een 3D printer maak je best een .STL  bestand, Raf.
Of eventueel een  .OBJ   die je dan nog kan renderen en retoucheren alvorens de STL te maken
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

kan niet rechtstreeks van uit inventor zo blijkt
en estlcam maakt er wel een din file van maar het blijft raar in de preview
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

janieburton

Mijn computer heeft weer kuren.

Normaal zijn de WORD bestanden in een lijst te herkennen aan het icoontje van WORD nu staat er een ander icoontje en als je erop klikt dan wordt het Word bestand geopend met PHOTO GALLERY en krijg de melding dat het bestand niet word herkent.

Ik moet het bestand aanklikken en het bestand openen via "openen met" en daar WORD kiezen.

Heb mijn computer herstart en het blijft.

Hoe komt het dat mijn computer die Word bestanden zogezegd "  niet herkend als Word bestand.
 

dani

geprutst in de bestandsassociatie lijst   of een virus die de dingen door elkaar gegooid heeft
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ben

Citaat van: janieburton op 08 oktober 2015, 14:00:41 PM

Ik moet het bestand aanklikken en het bestand openen via "openen met" en daar WORD kiezen.


Eigenschappen bestand --> wijzigen --> kiezen voor Word --> ok.

Gr, Ben.