Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Metpetergaathetbeter

weet je nog waar je benzinedop is ? ;D
groeten Peter ;)

Huugooke


PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 februari 2015, 18:51:48 PM
weet je nog waar je benzinedop is ? ;D

Dedju toch...  Heel lang naar gezocht en niet gevonden.  Wel een dopje gevonden waar 'diesel' op staat  ::)
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

Citaat van: PeterC op 25 februari 2015, 18:53:52 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 februari 2015, 18:51:48 PM
weet je nog waar je benzinedop is ? ;D

Dedju toch...  Heel lang naar gezocht en niet gevonden.  Wel een dopje gevonden waar 'diesel' op staat  ::)
dju

doomslu

Dat is wel al een oud filmpje hé. En ze moet echt haar best doen om iets te laten zien.
Ik vraag me zelfs af of dit geen verknipte versie is...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Citaat van: doomslu op 25 februari 2015, 22:06:52 PM
En ze moet echt haar best doen om iets te laten zien.
Ze heeft in iedergeval genoeg om te laten zien  ;D

grt Piet.

Fastfly

met opzet zo gemaakt denk ik, in het begin heeft ze zelfs de 4-puntsgordel niet deftig omgedaan aan de bovenkant ....

SuSke

op you-tube staan er zo nog wel meer, dus is inderdaad gewoon opgezet spel. Waarom zou ze anders haar jas uitdoen in het begin  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

gardevil

Tijd voor mijn dedju moment.

Dinsdag binnen in ziekenhuis voor meniscus operatie. Zowel van de binnenste als van de buitenste meniscus zijn er stukken afgebroken en ook wat stukken van het kraakbeen af.

En dat allemaal door op de knie te zitten bij het maken van een modulebak :(
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Havoc

Das minder. Vorig jaar in februari ben ik zo de tafel opgemoeten. Valt gelukkig goed mee, geen schrik van hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Frank, ik duim voor een snel herstel !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Bedankt voor de steun.

Schrik, heb ik helemaal niet hoor zal nu de 8ste keer zijn dat ik aan de knie wordt geopereerd. Aan beide knieën al krisbanden, meniscus en kraakbeen laten repareren en nu dit laatste, nog een restantje van toen ik nog actief sportte.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Johnnytrein

Amai als ik dit zo lees  :-\ en dan zegt men sporten is gezond not dus.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

gisteren op de club van hoeselt geweest en ook daar is het probleem van de langzaam lopende loc niet kunnen opgelost worden

straks een motor uit een 3000 halen en die in de loc monteren en dan kijken hoe hij loopt
ergens moet er verschil in zitten want ook hun vonden de spoel wat aan de dunne kant
dus straks kijken of het is opgelost
gelukkig nog een 3000 zonder sleper die ik kan kannibaliseren om dit te proberen

gr raf   
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Bestel gisteren wat netwerkspul bij Coolblue via het net om op te halen in Antwerpen. Kom daar vandaag...geen besteling te vinden in het systeem. Weer vor niks naar Antwerpen gebold. Enfin, hij heeft direct de bestelling ingegeven en een kleine korting gegeven. Jammer van de rit voor niks en vanavond moet ik nu ook iets anders vinden om te doen. Zal nog wel iets zijn op mijn to-do lijstje van 259 punten :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.