een week bezig geweest om een HD te vervangen door een SSD
gegeven
de hd begon nu en dan te tikken dus voor dat ding was het einde verhaal
SSD gekocht (sandisk) en kijk met hun software zou het geen probleem mogen zijn de oude HD te migreren naar de SSD
NIET dus
programma op de pc geladen en de twee schijfjes in het station gestoken en migratie programma gestart
7% gedaan met spelen en de melding " de sourse disk is beschadigd"
ja waarom denk je dat ik een andere steek eikels
alle mogelijke programma's gedownload maar geen resultaat 7% en geen seconde verder
ok dus nu dan maar windows 7 er op maar

? die stond op een speciale partity op de oude hd
maar geen nood ik heb een nummer(legale versie dus) dus microschoft site en daar de nummer in gegeven
ha dat zou te gemakkelijk zijn geweest want de melding "dit is een oem versie van W7 contacteer je handelaar)
ja goe bezig want die winkel is er niet meer dus geen download van W7 nederlands
ok zoeken en vragen en bla bla vrienden die willen helpen
ha een download van W7 internationaal en dus installeren

taalkeuze alleen duits ;ok kun je later om zetten met een taal pakket maar da werkt ook niet omdat in die gedownloade versie SP1 er reeds op zit en dan kun je de taal niet meer veranderen
ok andere vriend maar engelse versie ok beter dan duits dus installeren dan maar
install gelukt dus nu de officieele office 2007 er op
ja lap lukt niet want is niet taal compatible
na lang zoeken een iso (de code die ik had werkte daar op dus dezelfde als er op stond)gevonden waar ik wel nederlands kon kiezen en dan de rest maar er op gepleurd
en dan is dus de ellende nog niet voorbij met andere gekochte programma's te installeren
waar je bv nooit een dvd van hebt gekregen maar een download via een site en die installeert meteen via de download dus je kunt niets op een dvd branden
nu staat alles er terug op met veel moeite en het heeft me een week gekost om alles aan het werken te krijgen
dus ja een computer is ellende en vergeet een herstel dvd ook maar want da werkte ook niet
gr raf