Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

doomslu

Sterkte Peter. Dit is een ongelooflijke tegenslag.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Amai, Peter ... niet niks wat jullie meemaken.
Je vader van 86, met een gebroken heup én longtumor én falende nieren
... dat is een hele zware belasting voor lichaam en geest.
Overleg zeker met hem over wat hij nog wel en niet wil.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MickeyMouse

Sterkte Peter, voor jou en je familie!!

Weet wat je meemaakt, afgelopen zondag is mijn schoonvader overleden (net 71 geworden), was al een tijdje aan het sukkelen maar toch kwam het onverwacht...

Geert

Bolje

Geert, innige deelneming.
Wens veel sterkte aan je vrouw, ze zal het nodig hebben.
Vele groeten,
Ronald

Steam.N

Slecht nieuws, Geert.
Veel sterkte voor jou en je vrouw !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

Innige deelneming,Geert

:(

doomslu

Innige deelneming, Geert.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

 Geert een innige deelneming vanwege onze familie hier met het overlijden van uw schoonvader

Groeten Peter


Gerolf

71 is naar de huidige maatstaven "te jong". Sterkte voor de naasten, Geert !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

ook van hieruit onze deelneming, Geert !!!  Sterkte, man.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Alhoewel me ooit naar het hoofd geslingerd is dat dit een modelspoorforum is en niet Face boek, wil ik graag het verdriet delen van de mede-forumleden. Wij hebben intussen al afscheid moeten nemen van onze beide ouders, en mijn petekind. Onverwacht was dat niet echt, allen waren ze ernstig ziek, maar elk overlijden is een toch een schok, waarvan het effect slechts langzaam slijt.
Nu zie ik hoe het steeds slechter gaat met mijn vrouw; de kanker wordt behandeld en reduceert zelfs; maar de roofbouw die dat pleegt op haar lichaam zal uiteindelijk fataal zijn. Iedereen zegt maar dat "ik me moet voorbereiden op het ergste". Hoe doe je dat in 's hemelsnaam? Ze wou graag naar zee in een verzorgingsinstelling, zodat ik ook een paar dagen van de zorgen van af ben. Ze is nog geen dag weg en ik mis ze al!
Al van in het begin dat we hier wonen vliegt hier een duivenpaar rond, dat meestal op onze dakrand komt uitrusten. Ik weet niet hoe oud een duif kan worden, misschien zijn het nu al de achterkleinkinderen. Nu heb ik al een tijdje gemerkt dat er nog maar één duif zit. Kijk, dat maakt me nu ongelooflijk verdrietig.

dani

gooi het er gewoon uit, Hugo.   Daarvoor dient dit topic uiteindelijk. 
En ja, je naaste zien aftakelen en weten dat je hem/haar binnenkort (of "binnen-langer" ) moet afgeven is pijnlijk.  Been there, done that , met mijn pa.

Sterkte !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Bolje

Sterkte Hugo,
Dat is echte liefde, mooi gesproken vanuit het hart.
Een partner moeten missen, ook al is het maar voor enkele dagen, is niet prettig
Je kunt enkel proberen de dagen die jullie samen resten, nog zo comfortabel mogelijk door te brengen.
Veel sterkte.
Vele groeten,
Ronald

Metpetergaathetbeter

Hugo, na wat je schreef kunnen wij daar echt niks meer toevoegen, enkel jouw heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijden die je moet ondergaan, die hopelijk nog lang en zo pijnloos mogelijk duren mag  :-\
Sterkte Peter ;)

MickeyMouse

Bedankt iedereen voor de mooie en ook bemoedigende woorden!!
Thx!!

Geert