Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

nee is via de telefoon besteld en ik moest direct aan de facteur betalen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Terugsturen en uw geld terugvragen..
Om te beginnen had je natuurlijk de verzending niet mogen aannemen van de postbode, gezien het grote verschil met het afgeproken bedrag.
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

peter ik wist niet wat het was want er stond alleen maar een naam en een adres op het pakket
de factuur zat aan de binnen kant en dus moet je het eerst openen om te kijken wat het is
of ik het alsnog kan terug sturen weet ik dus niet

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

jawadde...  daar zou ik 2 keer kopen :  de eerste keer en de laatste keer tegelijk
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Raf,

Pakket terugsturen en de aankoop wordt kosteloos vergoed.
Normaal worden enkel de verzendkosten niet terug betaald, maar daar ze dit factureren en BTW op vragen kan dit aanzien worden als een interne kost van de firma en zou het best kunnen dat je dat ook terug moet krijgen.

In het slechtste geval kost het u dus 11€+BTW, en het stuk kan je dan voor een normale prijs ergens anders kopen

Stieven76

Als die een FB pagina hebben daar is goed van je kl*ten maken. Da helpt dikwijls.

raf

#1866
wat dacht ge
ze hebben geen facebook pagina natuurlijk
dan kun je der ook niet van je kl**en op maken

slim gezien

gr raf
je ze hebben der wel eentje maar je moet vriend worden en dan als je een bericht plaatst komt het er niet direct op
dus da van mij zal wel niet gepost worden want echt reclame is het niet

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Stieven76


raf

hahah stieven sneller dan ikke
ik had gezocht op rainbow cleanair en das niet hetzelfde als die site

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Houdini

Citaat van: raf op 14 december 2015, 15:01:22 PM
peter ik wist niet wat het was want er stond alleen maar een naam en een adres op het pakket
de factuur zat aan de binnen kant en dus moet je het eerst openen om te kijken wat het is
of ik het alsnog kan terug sturen weet ik dus niet

gr raf

Je weet niet wat het is, maar je betaalt wel?  ;D  ;)

raf

ja voor ik betaald heb eerst de naam opgezocht en aan het adres wist ik dus dat het van rainbow was

we hebben deze filter echt wel nodig want met 10 honden in huis is die om de 10 jaar aan vervanging toe
en dan valt de prijs per jaar nog mee
maar de volgende bestel ik zeker weten toch niet meer hier
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Als je die nu direct zelf in de US besteld had dan klopt die rekening bijna.

((24.20 euro + 17 euro verzendkosten) * 1.02 (invoerrechten) +20 euro (dossierkosten douane))* 1.21 (btw) = 75.05 euro

Die firma heeft dus voor jou in de US besteld, dat zelf ontvangen en betaald. Ze rekent je dan nog eens 17 euro verzendkosten aan. Op dat alles betaal jij dan nog eens 21% btw.

Klopt, want je mag geen btw vragen voor postzegels maar wel voor "verzendkosten". Dat is dus de moeite die zij gedaan hebben om het in een omslag te steken, de factuur te maken, postzegels op te plakken etc. De dienst die zij geleverd hebben. Ook laten zij je de rekening betalen van de bestelling die ze voor jou in de US geplaatst hebben. En op de gehele service die ze gepresteerd hebben betaal jij 21% btw.

Ik vrees dat dit klopt. Je had beter zelf in de US besteld...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

nee de filter kost in de us 16 dollar en 17 dollar verzenden
daar ik onder de 25 euro blijf moet ik geen extra douane kosten betalen dus kost de filter me 33 euro ongeveer

maar ach hij is betaald en de laatste keer dat ze me hebben liggen mijn gedacht
ik koop hier niks meer in dit kloten land

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV


NMBS/infrabel heeft nog eens een goede ingeving gehad. Iedereen kent de televisies wel met vertrekuren die in de grote stations hangen. Duidelijk, eenvoudig te overzien en vlot leesbaar en een rood bolletje dat er op wijst of je trein er al dan niet staat.


Kom deze ochtend in Gent Sint-Pieters aan, hebben ze het uitzicht van deze vertrekborden veranderd. Alle uren staan op tegels in een kleur blauw, volgorde is een raadsel en de leesbaarheid is compleet verloren.
Indien we dit vorig jaar in het vak User Experience & design hadden moeten keuren, dan had het een dikke onvoldoende gescoord. Dus moest ik van hen zijn, ik zou die oude structuur maar hanteren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Raf, gewoon het terugsturen!

Verkopen ze die filters ook niet bij Krefel of Vandenborre?