Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

DelticPower

We hopen op een snel herstel Dennis.

Groeten en beterschap Jan

Steam.N

Hopen dat het meevalt, Dennis !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

wij hopen dat het niet zo erg blijkt te zijn en dat ze snel weer thuis is  ! :-\

marc goovaerts

Eén jaar ! Hopelijk is ze snel gezond terug thuis en vertroetelen ze haar daar een beetje

PietB

Dennis ik hoop dat het heel erg meevalt, want ik voel met je mee.
Onze dochter, inmiddels 42 jaar oud, heeft ook een paar keer voor haar eerste verjaardag zelfs in het ziekenhuis gelegen.
Zij had last van Pseudokroep daar kunnen ze behoorlijk benauwd van zijn en hoesten of ze er niet meer uit kunnen komen.
En stel een kind van één jaar maar eens gerust met troostende woorden, gaat je niet lukken.
Het is een virusbesmetting en die moet het lichaam zelf oplossen, onze dochter werd in een soort van stoom cabine gelegd, dat geeft heel veel verlichting en uiteindelijk is ze er overheen gegroeid, dat doen alle patientjes die aan Pseudokroep lijden.

Dus erg veel sterkte met je dochtertje en we duimen voor jullie.

grt Piet.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

HYA

Hoi Dennis,

Ons Anke zelfde probleem ... bleek een longontsteking. Na vier dagen antibioticakuur uit het "infuus" was het ok ...
Succes

raf

Dennis sterkte en het komt allemaal wel goed .
kweet het zijn maar woorden en wie ben ik in dit grote geheel
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

't Is goed dat je huisarts zijn verantwoordelijkheid nam.
Ik hoop in elk geval dat het snel en goed in orde komt !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Roderik

Always be modelling!

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Chrisrail

#1061
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

deze morgen start ik de auto en floep een deel lampjes aan ?????
bezoek van een steen marter gehad
en die had de kabel van de lagedruksensor door gevreten.
kostprijs 25 euro en we wisten het weeral
stom kloot hommels ook al
gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marc goovaerts

Die had gisteren het tv-nieuws gezien ?

dani

dedju toch.. gisteren van de doc naar mijn voeten gekregen, ik moet dringend minder uren werken, minder stressen, minder lange dagen doen, meer bewegen en meer relaxen...   die heeft makkelijk praten.     Meteen nog een nieuw soort pillekes der bij voor den tikker en hupla, vooruit, back to work.

Ze raadde me aan om een hobby te zoeken in de vrije natuur.... zal ik gaan beginnen treinspotten ?  Of toch maar naturist worden...    Ik zal haar helemaal blij maken... ik zal in mijnen blote flikker foto's gaan maken van treinen in de wei
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.