Hemelpoort

Gestart door DelticPower, 30 januari 2014, 12:57:44 PM

DelticPower

Er staat een lange rij christenen voor de hemelpoort te wachten tot Petrus hen binnenlaat, maar het gaat maar langzaam. Dan komt er een moslimmeisje met een mooie hoofdoek en mooi gekleed en loopt de hele rij voorbij en gaat zo naar binnen.
De wachtende christenen worden boos en spreken er schande van, zij moeten wachten en dat moslimmeisje loopt zo naar binnen. Ze spreken hun boosheid uit tegen Petrus, maar die lacht en zegt: Wat denken jullie wel, er moet hier ook gepoetst worden.  :)

Groeten Jan

Stieven76

dani

ik ga hier geen verder kommentaar op geven....  (maar het verhaal op zich is wel geweldig !)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 30 januari 2014, 13:22:40 PM
ik ga hier geen verder kommentaar op geven....  (maar het verhaal op zich is wel geweldig !)

Zoals ze in de UK zeggen: Tongue-in-cheek

raf

Lowie stelt zijn vrouw voor aan zijn vriend Guido

GUIDO : "Sorry" Lowie maar waarom zijt ge met zo'n lelijke vrouw
getrouwd ? "
Lowie : Pff, dat is niet belangrijk. Wat telt is dat ze zeven hypotheekvrije
panden bezit, drie fabrieken en een dikke spaarboek.
Die lelijke vrouw is mijn kapitaal."
De volgende dag ontmoeten de twee vrienden elkaar weer en de Lowie , heeft nu een beeldschoon jong-poepke aan zijn zijde.
GUIDO : Wie is die knappe Griet ?
Lowie : "O, dat is mijn interest, aan mijn kapitaal kom ik niet aan."
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Ik droomde vannacht dat ik een ongeval had met de auto en overleed ter plekke.   Ik ging naar de hemelpoort en St Pieter zei :  "Dani, je hebt in je leven een aantal lelijke dingen gedaan...  JJe hebt je vrouw bedrogen, je vrienden in de steek gelaten en heel je leven egoïstisch gedrag vertoond.  Je hebt het niet verdiernd om hier binnen te mogen; Als strof ga je terug naar de aarde voor boetedoening.   Je zal gedurende 6 maand met de lelijkste vrouw van de hele aardbol moeten rond lopen in Aalst op straat !"

Ineens..  FLITS , stond ik op de grote markt van Aalst met wat ongetwijfeld het lelijkste "wijf" van al was.  En ze sleurde me overal mee naartoe.  Na een week of 3 had ik er me min of meer bij neergelegd  met de gedachte  "binnen 49 weken is het voorbij en mag ik naar de hemel !", toen ik plots Peterke  (metpetergaathetbeter) tegen kwam met aan zijn arm een pracht van een jonge poppemie !!!  Ik had meteen zo iets van  "nah, dit kan niet....".  Hij liep voorbij en knikte vriendelijk.      6 maand later lijp hij nog steeds met dat meiske rond, dus het liet me niet los ... ik MOEST het weten.    Dus bij mijn rtterugkeer naar de "gouden poort" vroeg ik aan St Pieter :  "Ik ben nu zo vreselijk gestraft, maar Peter die liep daar met een sjieke  mejuffer rond...  heeft die dan zo voorbeeldig geleefd misschien ??????"

Waarop Pieter antwoordde:    "Neen, Dani, jongen.... je hebt het helemaal verkeerd begrepen, het was dat MEISJE dat gestraft was !!!"
De kruik is niet meer.

HYA

Citaat van: dani op 02 februari 2014, 08:42:04 AM
Ik droomde vannacht ...
;D
Ha, jij was het die ik zag lopen over markt!  ;D

Wat onthou, er zijn 52 weken in 6 maand.  ::)  ;)

PietB

Citaat van: dani op 02 februari 2014, 08:42:04 AM"Neen, Dani, jongen.... je hebt het helemaal verkeerd begrepen, het was dat MEISJE dat gestraft was !!!"
Woehaaaaaa!

Metpetergaathetbeter

het was dat MEISJE dat gestraft was !!!"

van de nood een deugd maken(dat is ook een kunst) dani, blijven proberen........ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groeten Peter ;)

PS trouwens 6 maanden is 26 weken ten titel(dank u Hugo) van inlichting ! ;D

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 februari 2014, 11:26:59 AM
het was dat MEISJE dat gestraft was !!!"

van de nood een deugd maken(dat is ook een kunst) dani, blijven proberen........ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groeten Peter ;)

PS trouwens 6 maanden is 26 weken ten type van inlichting ! ;D

... en het is ten TITEL van inlichting... :)

dani

ja,ik heb me vergist... het was een heel jaar, geen 6 maand !

Dat meisje had maar 6 maand gekregen, watn zo erg had ze ook nooit kunnen zondigen om 12 maand met Peter opgescheept te zitten .... hahaaaaaaa
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

inderdaad irritant als mensen niet lezen voor ze iets posten,zal het aanpassen ! ;)
Groeten Peter ;)

raf

Petrus zit aan de hemelpoort en er word geklopt
Petrus gaat kijken en ??? Niemand te Zien.
Hij wil terug gaan zitten en klopklop
Hij weer naar de poort en ziet in de verte iemand weg lopen
Hij denkt die is met mijn ballen aan het spelen en blijft juist achter de poort staan.
Klopklop hij rukt de poort open pakt de kerel bij zijn jas
Wel WA zijde bezig .mij met mijn ballen aan spelen
Nee sinter Pieter maar ik kan er toch ook niet aan doen dat ze mij aan het reanimeren zijn

Groep raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Pol

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...