Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MOBEXPO 2014

Gestart door tsjoek, 29 januari 2014, 20:01:16 PM

gardevil

Citaat van: Rangeerduivel op 31 maart 2014, 18:24:42 PM
Wat mij is opgevallen is dat de meeste forumleden erg jonge(oude)foto's van zichzelf hier op dit forum staan hebben,
Sommigen enkel erkend door ze aan te spreken,waarna ze zeiden wie ze waren!

Doe eens zoals ik en plaats eens een foto waarop je tenminste herkenbaar bent hé mannen! LOL

;)

Op die van mij lijk ik nog sprekend ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

erik de noorman

Ik was zeer graag gekomen maar kon van het weekend echt geen tijd vrij maken. ik was zeer benieuwd naar A. dam. iemand foto's.

Erik.

Johnnytrein

Dus een jeugd foto zoals die van mij vind je niet goed, maar dan ben ik niet meer incognito . :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Wees gerust Johnny,die van jou is er nog een van de beste en meest herkenbare! :D

;)

Tschäggata

Ik vond het wel geslaagd voor een eerste keer, jammer dat ik 's namiddags al weg moest ... Had graag nog wat langer gebleven om es nen deftigen babbel te kunnen doen  ;D

Prijs/kwaliteit was't dik in orde  8)

sdz1976

Hoop dat ik er volgend jaar wel bij kan zijn want heb blijkbaar teenentander gemist.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Goede middag,

Voor een eerste Editie op de schitterende locatie:  Proficiat voor de organisatie.

De sfeer was zeker in orde en de accommodatie en verzorging was ook prima.

Zelf heb ik veel leuke babbels gehad en ik heb zeker van de anderhalve dag dat ik er was, genoten.

Kortom : voor herhaling vatbaar.

Het Diorama waaraan we werkten is op de expo ook klaar geraakt en dat maakt het extra geslaagd voor ons :)

Fotootje: voor de mensen die enkel de aanvang op zaterdag hebben gezien :)







Groetjes ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Herwig

@ Evan,
De messing trapleuning/balustrade is dus afgeraakt, ondanks  "breekpunten" en lastige leuning;
Mooie bielsen  & goeie babbel ;
Inderdaad chique & geschikt Bauhaus ;

doomslu

Beter laat dan nooit... enkele foto's van onze forum-stand...













luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Haha ik (met de rode rugzak) heb daar duidelijk een paar keer staan kijken :p
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 13 april 2014, 17:02:16 PM
Haha ik (met de rode rugzak) heb daar duidelijk een paar keer staan kijken :p
In de weg van de fotograaf komen staan, ja.  ;D ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Deze foto's mag ik mijn vrouwtje niet laten zien.
Anders begint ze weer van "Je moet je buik beter inhouden, en wat meer vermageren ..."  :o ::) ;D

Het was wel een leuk weekend, waar ik eindelijk veel gezichten op bekende namen kon plakken.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Of zou de fotograaf eens een les moeten leren in "fotostandpunten, vanuit welke hoek maak ik de foto"?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Ik moet blijkbaar iets doen met mijn lichaamstaal  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw