Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

B Models 2014

Gestart door Sicco, 29 januari 2014, 15:20:11 PM

Sicco

Van onze helden vanuit Neurenberg sijpelt (op de beloofde plek) stiekem het nieuws uit: B Models komt met de reeks 91!

Dat is nu eens groot en goed nieuws. Zeker als het inderdaad B Models is (dus i.s.m. LS Models) en dus de hoogste kwaliteitsklasse a la de reeks 60 en 57

(B Models = dus niet de Van Biervliet Budget Line 2)

Binco

Dat is inderdaad leuk nieuws!
EN! Het is een rangeerdiesel!  ;)

Ik ben wel benieuwd naar de prijs? Evenredig met de grootte van het machien, of speelt dat geen rol?  ::)

Sicco

Ja, niet helemaal de rangeerloc die ik het hardst nodig heb, maar zeker op m'n lijstje! Het was ooit een project dat Jocadis met LSM zou doen, dus misschien wordt dat nu op deze wijze voortgezet.
Het aantal varianten is eindeloos, aangezien ze in verschillende uitvoeringen ook massaal bij de industrie gereden hebben. Maar alleen al bij de NMBS waren er massa's verschillende uitvoeringen van de reeks 90/91

thor

Reeks 91 ? Helemaal niet mijn ding, ik pas.....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Stieven76

Zo eentje zie ik ook wel zitten  ;D

Mattias

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

loco

B-Models of Van Biervliet?
Maakt geen verschil meer uit.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

En zeggen dat David (Goover models) alle moeite heeft gedaan om dit model uit te brengen. Heeft zelfs mijn Jocadis 91 gekocht.
Het verhaal van de L-rijtuigen herhaald zich blijkbaar ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

Een 91 van Goover? Had ik nog nooit van gehoord  ???

En op de L-rijtuigen tijdperk IV van Goover wacht ik nog steeds  ;D

GDE

Super nieuws ! K zal alvast mn spaarvarkentje verder aanvullen want van de 90/91 wil ik alvast meerder exemplaren en dan nog industrie versies ...  :D

PeterVG

Het gaat een heel duur jaar worden vrees ik. De kleine cockerill heeft zeker een plaatsje op mijn baan. Maar intussen zijn er zo veel leuke modellen bekend dat mijn budget voor dit jaar al 3 maal op is. Straks gaat een wanhopig mens nog hopen dat niet alles in 2014 effectief uitgebracht zal worden.

argilla

#12
Vrees het ook Peter,   mijn budget is er ook al aan .
Misschien is hier een groepsaankoop  nuttig ? waarom niet ?
Vraag is wie gaat de taak op zich nemen om te onderhandelen met B-models ( Luc misschien hij is er een crack in dat heeft hij bewezen ) ? ?  Maar het zou wel voor iedereen plezierig zijn als het zou lukken toch !


Je zou intussen al misschien een poll kunnen organiseren hier
1) wie wil er eentje ?
2) groepsaankoop jan/neen
3 wat wilt u AC/DC   ( om bv het aantal van beide te weten ?)

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ems

Grappig, op de MSM-site staat: "Er is nog geen prototype te zien, maar wel tekeningen. Toch maakt men zich sterk dat de loc nog dit jaar op de markt komt." Waarom geloof ik daar nou niets van...... :D
Groet, Edwin

ward

Knap, een model waar ik zeker naar uit kijk!
Zo zullen stilaan alle modellen uitkomen :)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--