Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

woluwe

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 januari 2014, 07:17:49 AM

Metpetergaathetbeter

Wel vergeten vermelden de immer symphatieke vertegenwoordiger Robert De Neef(hoe kan het anders is ook van de Pinte  ;D) van Piko en Liliput Belgie tegen het lijf gelopen, Bob mocht je dit lezen de volgende keer is het op mijn kosten, hé ?

Groeten Peter ;)

Koen

Ik ben vanmorgend ook langs geweest. Weliswaar een zeer vroeg en kort bezoek. Om 9u moest ik weeral terug op pad voor een concert in Mechelen.
Desondanks een leuke babbel gehad bij VB en het bestelde tweetje afgehaald. Ziet er prachtig uit :).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Citaat van: ToThePoint op 19 januari 2014, 20:04:41 PM
... nu heb ik erop gelet en breng verslag uit. pffffffff weer nie goe. ...

Wél goed, JP.  Ik plaagde wat terug. 
Ik had trouwens vorige keer gezegd dat ik er naartoe wou, dus ...  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Koen op 19 januari 2014, 20:42:40 PM
Ik ben vanmorgend ook langs geweest.


Koen, moet zeggen dat ik wel even naar je uitgekeken heb, en ook waar wij laatst of was het de keer ervoor  een drankje genuttigd hebben !

Groeten Peter ;)

PS en ook naar dani

ToThePoint

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 januari 2014, 20:07:31 PM
Citaat van: ToThePoint op 19 januari 2014, 20:04:41 PM
pffffffff weer nie goe.

JP, Jawel, ik dacht dat je mijn humor doorhad, ik wou het er gewoon wat dieper induwen ! ;D
Groeten Peter ;)

PS Merkelijk meer N want vorige keer moest je het echt zoeken, nu kwam het je gewoon tegemoet !

Ik ook Peter LOL.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ToThePoint op 20 januari 2014, 00:02:41 AM


Ik ook Peter LOL.

Eerlijk gezegd deed je mij ook twijfelen maar ondanks ons geplaag was het het een vaststelling dat er erg veel N te koop was !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 januari 2014, 06:32:35 AM
Citaat van: ToThePoint op 20 januari 2014, 00:02:41 AM


Ik ook Peter LOL.

Eerlijk gezegd deed je mij ook twijfelen maar ondanks ons geplaag was het het een vaststelling dat er erg veel N te koop was !

Groeten Peter ;)

HIHIHI kweet het Peter, ge wou me bij de neus nemen, maar had niet door dat het om uw neus ging LMAO.
En de Jean stond erbij en grolde. Tja geen erg Jean. Altijd positief denken. Je bent niet geweest en daar is een reden voor. Het is omdat het zo moest zijn, misschien had je gekocht ver over uw budget en dan zit men met enorm gebakken peren.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Koen

@Peter,

Volgende keer kom ik terug op het normale uur. Mogelijk zien we elkaar dan weer  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren