woluwe

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 januari 2014, 07:17:49 AM

Metpetergaathetbeter

tot straks ?

groeten Peter ;)

sdz1976

tot fleus,

komen flyers leggen voor onze opendeurdagen van 5 en 6 april
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

vandaag helaas niet ....

1) de dochter is op bezoek en heeft flink wat huiswerk te maken
2) het treinbudget voor januari is er zo goed als door, en ik heb nog een koopje oip het oog voor vandeweek.


next time , Peter !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 19 januari 2014, 09:37:46 AM
en ik heb nog een koopje oip het oog voor vandeweek
Kijk daar verschiet ik van, trouwens geweest en van mijn hart een steen gemaakt en niks gekocht, hoe moeilijk het ook was !
Groeten Peter ;)
PS trouwens niemand van het forum gezien, behalve locje23 en viking(die beiden ooit hier ook al eens posten, zij het onder een andere naam !

rgp

Hallo,

Juist terug.  Heb 3 rijtuigen (Inox SNCF-rijtuigen)van Märklin gekocht.  Verzameling jaren 70 Märklin weer wat gevulder.

Roland

sdz1976

Hallo,

onze buit: wat o schaal autookes voor wat 0e projectjes

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

ToThePoint

Het new look tweetje gaan afhalen en set marklin 4510 ( TP I wagons ) gekocht.
Er waren 2 handelaars die ze hadden, de ene vroeg 89€ de andere 65.

CC rail had veel N materieel mee aan zeer schappelijke prijzen.

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Steam.N

JP, maak me niet waterachtig !
Ik heb even de vinger op de knip  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

viking

Peter,
ik heb dan toch de V220 Märklin 3081 meegenomen en nog iets van de prijs kunnen afdoen ;D.

Loc is gewoon in perfecte staat;

Grts

Johan

Metpetergaathetbeter

Johan,

Leuk dat je het meevolgen ook eens afwisselt met te reageren,sommigen zijn schijnbaar voor het geluk geboren ;D je moet maar kunnen, goedkoop en daar nog iets afkrijgen (we zijn dan niet van het stof bezig hè)  :), ik wist wel dat jij hier geregeld  eens reageerde maar vergeten dat het onder Viking was, Lucien was hier vroeger onder zijn eigen naam, herinner mij niet meer of dat dit was met toevoeging van letters was bij zijn naam ! ::)  ???

Jean,

Deze keer viel het echt op dat de andere schalen(en dan vooral N) goed vertegenwoordigd waren en vaak aan soldenprijzen veelal aan -50% (hoewel het niet altijd duidelijk was of het nieuwe of 2handsspullen waren), maar ja sommigen zitten liever op een zondagmorgen te wiezen zeker ? ;D

Misschien moeten we in de toekomst maar eens op een plaats onder forumleden afspreken ?

Groeten Peter ;)

ToThePoint

Citaat van: Steam.N op 19 januari 2014, 17:27:55 PM
JP, maak me niet waterachtig !
Ik heb even de vinger op de knip  ;)

Jean er was zelfs een lot N-spoor waar zo een heel speciale wissel in zat samengesteld uit 4 wissels en nog een heleboel ander spoor en wissels voor 35€.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Metpetergaathetbeter

JP niet mooi Jean zo te plagen hé ? maar 't was dan ook aan echt hele lage prijzen, niet waar ? ;D

Groeten Peter ;)

Steam.N

Doeme doeme doeme ...
Ik ga die vinger toch écht eens van de knip moeten halen  :o :-\ ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 januari 2014, 19:59:26 PM
JP niet mooi Jean zo te plagen hé ? maar 't was dan ook aan echt hele lage prijzen, niet waar ? ;D

Groeten Peter ;)

Ik vond van wel, ben nu niet echt heel goed thuis in N, maar ik zag rijtuigen van de CIWL voor 20 of was het 10€.
Meen me te herinneren dat de startprijs voor bepaalde wagonnen/rijtuigen 2€ was.
In welke staat die waren weet ik niet, maar sukkelen ervoor moet ge niet vrees ik.
Ik plaag Jean niet. vorige keer werd er gevraagd of er ook N materieel was, nu heb ik erop gelet en breng verslag uit. pffffffff weer nie goe.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ToThePoint op 19 januari 2014, 20:04:41 PM
pffffffff weer nie goe.

JP, Jawel, ik dacht dat je mijn humor doorhad, ik wou het er gewoon wat dieper induwen ! ;D
Groeten Peter ;)

PS Merkelijk meer N want vorige keer moest je het echt zoeken, nu kwam het je gewoon tegemoet !