De bruggen naar Altenheim - een nieuwe thuis

Gestart door PeterC, 11 januari 2014, 19:12:48 PM

Steam.N

Sjiek, Peter !!!
En nu een mooie baan ...  ik kijk uit naar je bouwverslag  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

wat een prachtige ruimte Peter !!!!


Daar kunnen velen enkel maar van dromen.  Je hebt er veel moeten voor doen, maar het resultaat is geweldig, een "blank canvas" om alles op te bouwen.  Succes met het vervolg en een dikke pluim voor dit werk, echt een "milestone"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Proficiat met je resultaat, en succes met de eerste bouwstappen !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Daar zou 'k wel eens een een treinbaan in durven bouwen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

BC911

Kwijl, droom, ... Veel plezier met de inrichting van jouw plekje!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Mannen, bedankt voor de reacties!
Verhuis voorzien voor half januari (eerst augustus, verlaat naar september, november?, ...  januari!  ::) )

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

fraaie dingen die je daar deed Peter, ik dacht dat je daar reeds je intrek genomen had ! Hopelijk is het bij U niet het geval maar ne keer je er woont durft de goesting al eens over te zijn om voort te doen !  :-\ ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2015, 21:41:57 PM
fraaie dingen die je daar deed Peter, ik dacht dat je daar reeds je intrek genomen had ! Hopelijk is het bij U niet het geval maar ne keer je er woont durft de goesting al eens over te zijn om voort te doen !  :-\ ;)
Misschien moet Peter dan eens een voorbeeld nemen aan Peter? :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Citaat van: OlivierV op 02 december 2015, 21:45:21 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2015, 21:41:57 PM
fraaie dingen die je daar deed Peter, ik dacht dat je daar reeds je intrek genomen had ! Hopelijk is het bij U niet het geval maar ne keer je er woont durft de goesting al eens over te zijn om voort te doen !  :-\ ;)
Misschien moet Peter dan eens een voorbeeld nemen aan Peter? :D

Oei?




Peter,
Dat is de reden waarom de verhuis steeds werd uitgesteld: de woning moet binnen 'af' zijn.  Binnenin geen werken meer als we er wonen want anders raakt het nooit meer afgewerkt (ik ken mezelf  ::) ).

Na de verhuis neem ik eerst dringend twee sabbat(s)maanden en daarna begin ik aan de buitenwerken (terras, tuin, ...) en aan Michiels zolder...
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#205
nee, ook bij mij was dat het geval eerst geld en geen tijd, vervolgens tijd en geen geld, ondertss 2 kindjes bijgekomen en als je dan al eens lawaai wou maken ging dat ook niet want die moesten slapen, vrouw die in ploegen werkt en dan als je thuis bent ben je ook met andere dingen (pampers, eten, pap .....)bezig, ondertss is de motor nu en dan eens aangeslagen !

Volgende project zou wel eens de zolder zijn maar de notaris (nalatenschap van een oom) heeft schijnbaar veel tijd nodig om alles te tellen, ondertss bijna 1 jaar ! ??? :-\

Metpetergaathetbeter


PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2015, 22:06:31 PM
Citaat van: PeterC op 02 december 2015, 21:52:39 PM
en aan Michiels zolder...
eigenlijk uw zolder ?  ;D ;)

Neen, de zolder in reactie #190 wordt mijn 'man-cave' maar boven de garage/wasplaats is er nog een ruime zolder en die palmt Michiel in (met als gezelschap de tuinmeubels  8) ).
Groetjes, Peter


philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2015, 22:01:31 PM

Volgende project zou wel eens de zolder zijn maar de notaris (nalatenschap van een oom) heeft schijnbaar veel tijd nodig om alles te tellen, ondertss bijna 1 jaar ! ??? :-\

Of uw notaris kan niet tellen (alhoewel geld tellen kunnen die mannen)
of het zal serieus de moeite zijn dat hij een jaar moet tellen   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Metpetergaathetbeter

was het maar waar ! Mocht dan gerust 2 jaar tellen !  ;D ;)