Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

PeterVG

Graag sluit ik mij aan bij de brossel familie. Die is hier gelukkig talrijk. Al heeft Davy wel een punt met de reeks 43.

Gerolf

43 hoort voor mij ook bij die familie  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vyncky

Al hetgeen wat opgenoemd is lijkt me wel interessant  :P Zolang het in TPIII wordt uitgebracht.

Van de reeks 73 kunnen ze nog een RRF-lokje maken (misschien goed voor de NL-markt?)

Mij maakt het weinig uit, een brosseltje of een rangeerlokje van bovengenoemde reeksen kan er altijd wel bij!

Yannick


Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

BD1701

wat mij betreft zou ik wel nog eens graag het volgende zien verschijnen als budget-line:

* Reeks 59 (veel varianten)
* De 'Break'-motorstellen (beter afgewerkt en een betere prijs)
* De MR 75-motorstellen
* de POST-treinestellen
* Rangeerlocomotieven (om het even welke)
 

Binco

Nu zou er een dialoog moeten ontstaan tussen ons en de heren Van Biervliet. 8)
Wij kunnen wel zeggen wat we willen, maar van bepaalde factoren hebben wij geen verstand!
Dus bij deze: "Wat denken jullie ( Van Biervliet) van de productie van een rangeerlok?"

just4fun

D'één of d'andere brossel is idd best leuk (in TP III, graag).
Een type 630 treinstel mag anders ook wel.

't Lijkt wel of we mogen ons sinterklaaslijstje doorgeven  :P .

Paul

dieselfreak

Citaat van: just4fun op 22 november 2013, 12:54:26 PM
D'één of d'andere brossel is idd best leuk (in TP III, graag).
Een type 630 treinstel mag anders ook wel.

't Lijkt wel of we mogen ons sinterklaaslijstje doorgeven  :P .

Paul

Fantastisch, nu zijn we al met 2 liefhebbers van het type 630/ reeks 40, deze is het dus:

http://xact4u.homestead.com/ijzerenweg/MW/40/sized_PK_00153.JPG

En is zowel inzetbaar in Tijdperk 3 (groen) als Tijdperk 4 (rood- geel). Mogelijkheden te over dus.
MC

mark7758

Doe maar 4 liefhebbers voor een reeks 40.
Kunnen we niet stemmen?
Zoveel voor type A
Zoveel voor type B

Misschien een betere indruk. Van 100 stemmers willen 80 een model van type A. Is maar een idee.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

thor

Toevoegen : voor wie GEEN reeks 40 aub!
Voor mij alleszins niet.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

liefhebber

Voor mij mag dat een rangeer loc reeks 80 zijn.
Maar weet niet of je zoveel verschillende varianten kunt verzinnen.
 

Johnnytrein

Voor mij ook geen reeks 40 en reeks 80 is er toch reeds van Märklin, roco en van Esu.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Koen

Een rangeerder reeks 85 zou een leuke aanvulling zijn.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Stieven76

Citaat van: Johnnytrein op 22 november 2013, 15:28:49 PM
Voor mij ook geen reeks 40 en reeks 80 is er toch reeds van Märklin, roco en van Esu.


Marklin is 3rail, daar ben ik als 2-railer niets mee. De nieuwe ESU is pokkeduur en de Roco's zijn al wat ouder en vind je moeilijk, of bijna niet.
Geef mij maar een budget line rangeerder ;)

dieselfreak

Ter verdediging van een eventuele productie van de reeks 40 kan ik ook nog aanvoeren dat van het tussenrijtuig ook rijtuigen kunnen gemaakt worden van het type M3:

http://rixke.tassignon.be/local/cache-vignettes/L500xH223/031-8-740b1.jpg

Deze lijken enigzins op de M2 rijtuigen maar de ramen zijn minder hoog en het dak is ook anders. Ze reden ook mee in de afscheidsrit van de stoomtractie op 20 december 1966 en zijn schandalig genoeg nog nooit in model uitgebracht. Doe er iets aan, heren producenten!
MC

DIORAMABOUWER

voor mij mag het zeker één of andere motorwagen zijn (brossel),en waarom niet in een bouwpakket!!!Eventueel 2 versies ,één kant en klaar en één nog ongespoten,kan je zelf uw eigen versie en nr variant maken.Dit zou pas "budget"vriendelijk kunnen zijn !!!in andere modelbouw (auto's, vliegtuigen,enz)bouwen ze toch ook hun modellen zelf samen,waarom zou het niet kunnen met treinen??
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942