Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Budget line 2

Gestart door doomslu, 21 november 2013, 14:07:39 PM

doomslu

Van Biervliet wenst graag jullie mening te kennen betreffende de ontwikkeling van een volgend 'budget'-model.
Hij schreef me: wij zijn momenteel aan het bekijken om een volgend budget model te ontwikkelen en zijn benieuwd welke locomotief / treinstel jullie het liefste zouden willen hebben.

Alle suggesties zijn welkom maar hou er rekening mee dat het een model moet zijn waarvan we minimum 8 verschillende varianten van kunnen maken. Dit om de prijs 'budget' te kunnen houden.

U kan uw suggesties mailen naar : budget-line 'at' vanbiervliet.com, maar we lezen het ook graag hier en eigenlijk zijn wij bij Modelspoormagazine ook reuze benieuwd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Een of ander brosseltje ?  :P  :P
Varianten geen probleem: TPIII...V, veel kleurstellingen, later dienst onderhoud bovenleiding, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

Het is roeren in een goede relatie tussen vanbiervliet en LSM.

Maar De kleine rangeerloc's 73,74,82. Het duurt pas 9 jaar sinds dat LSM ze heeft aangekondigd.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Rangeerduivel

Citaat van: mark7758 op 21 november 2013, 14:17:32 PM
Het is roeren in een goede relatie tussen vanbiervliet en LSM.

Maar De kleine rangeerloc's 73,74,82. Het duurt pas 9 jaar sinds dat LSM ze heeft aangekondigd.

Die rangeerloc's spreken mij ook wel aan,maar het zal zoeken worden om van zo'n model 8 verschillende (Belgische)versies te vinden...
Eén of ander ééndelig railbusje zou ook wel tof zijn.

;)

thor

Wel mijn voorkeur gaat uit naar een HLD 59, d.w.z. inzake afmetingen evenwaardig aan het Marklin model, inzake rijkwaliteiten cfr. de norm LS Models of Roco.
In het kader van mogelijke variante uitvoeringen of nummers, keuze in overvloed....
Heb deze suggestie enkele jaren gelden ondertussen, reeds aan B-Models overgemaakt.....
Ben, zoals iedereen, benieuwd naar het resultaat van deze enquête.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Stieven76

Zo'n klein rangeerlocje staat ook wel op mijn verlanglijst, maar voor de nieuwe van ESU pas ik wel, die zijn veel te duur (voor mijn budget dan toch  :) )

bellejt

rangeerloc type 73 staat hier reeds lang op het verlanglijstje.Evenals een busje reeks 44 met de aanhanger.

dieselfreak

Voor mij mag het een dieselmotorstel type 630 zijn, de latere reeks 40.
MC

factageklerk

De MS75 varkensneus misschien, de groene brossel motorwagen, matissa 500 bovenleidinglocomotief of de klassiekjes
 

evan

Citaat van: Gerolf op 21 november 2013, 14:12:15 PM
Een of ander brosseltje ?  :P  :P
later dienst onderhoud bovenleiding, ...

Your the Man Gerolf!!!

... en die rangeerlocos zouden ook wel een topper zijn!




Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Johnnytrein

Tja een brosseltje zegt mij ook wel wat ondanks het feit dat ik er reeds een heb van de firma Dacker .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janieburton

Eventueel een buget model van de 2tjes.

Genoeg varianten te vinden( zelfs een model dat in Italië kan rijden, want ze hebben daar toch een bepaald type overgekocht van de NMBS)

Een type "Duikersbril"(of is dat al aangekondigd)
 

Johnnytrein

Duikbril komt toch reeds
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Mattias

Koepels, zonder enige twijfel!
(73, 74 en 82, met andere woorden)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

ACFI

Citaat van: Gerolf op 21 november 2013, 14:12:15 PM
Een of ander brosseltje ?  :P  :P
Varianten geen probleem: TPIII...V, veel kleurstellingen, later dienst onderhoud bovenleiding, ...

+1 (of twee of ...) want ik ben die koffiemolen model 600.02 stillaan beu.

Steven