Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

eindelijk dan toch eens een vriendin !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 30 oktober 2013, 23:15:52 PM

Metpetergaathetbeter



Een man lag in bed met zijn nieuwe vriendin.
Nadat ze goede sex hadden gehad....besteedde zij het
volgende uur aan het spelen met zijn testikels...
iets wat zij heel graag deed.
En hij beleefde veel plezier.
Hij draaide zich om en vroeg haar :
"Waarom vind je dat zo leuk om te doen?"
"Omdat ..." ze herhaalde... omdat....."
"Na mijn operatie mis ik de mijne zo erg."    :-\

Groeten Peter ;)   

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PietB


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel



Ik herken dat,alhoewel ze mij tot nu toe nooit willen zeggen heeft waarom...! ;D ;D ;D

;)

dani

Peter, doe dat ni meer, ik heb me danig verslikt in mijne koffie ... heel mijn scherm vol.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

chef garde


gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

DelticPower

Daarom is onze kater zo vriendelijk, hij komt kopjes gevend lang je benen strijken en mauwend vraagt hij dan: Weet jij waar mijn balletjes zijn gebleven?  ;)

Groeten Jan

dani

Nog eentje :

De jonge dekstier van boer Sjarel heette  Hannibal  en in de wei tegenover hem stonden 7 jonge, knappe koeien (naar koeiennormen dan toch).
Die koeien waren hem de hele dag aan het plagen en opvrijen, en wilden hem aanmoedigen om over het hek te springen en hen eens één voor één te komen verwennen.

Op een bepaald moment was het toch zo ver, de jonge stier kon het niet meer houden, nam een aanloop , een grote stprong en ging bij de koeien  in de wei lopen.
Eén van de koeien zag hem aankomen en riep de anderen bij  elkaar :   
"Dames, dames, onze dromen worden waar,....  onze gebeden zijn verhoord.. hou jullie klaar voor een  groot festijn, want  daar heb je  HANNIBAL de stier !!"


Waarop de stier lichtjes kreunend en met een pijnlijk vertrokken muil antwoordde :     "droom nog maar even verder en noem me voortaan gewoon   HANNI.   De Ballen hangen ginder immers nog aan de prikkeldraad van het hek !!"

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }