Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

moest ge daar toevallig passeren...

Gestart door Huugooke, 27 oktober 2013, 18:00:54 PM


Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke


Herwig

@ Huugooke,

Gevarenzones:  modeltreinenwinkels, de patĂ©kestoog bij de warme bakker, de blok 70%-chocolade in de kast, de Artitec-stand op Eurospoor, de Ijsboerkesdoos in de diepvries, de Fnac-fototoestellenafdeling, onze hof deze stormochtend,..... .
...,  Herwig.

Stieven76

Nog een gevarenzone: aan een zwangere vrouw haar eten zitten. Ik heb het gisteren geprobeerd en geweten  :o  ;)

Herwig

@ Stieven,

Buiten de gevarenzone:   eten klaarmaken voor een (zwangere) vrouw.... .                                    ..., Herwig.

janieburton

Spijtig dat het aan de andere kant is, te ver om "efkes" langs te gaan
 

Huugooke

Moest er nu iemand daar naartoe willen met zijn privéjet, en iemand zoeken om onderweg wat te babbelen, dan wil ik me daar graag kandidaat voor stellen!
Het verwonderde me vooral dat die Lego treinen zo knap zijn; het is voor mij natuurlijk al een tijdje geleden...

Herwig

@ Huugooke,                     Lego,

Legoland te Billund,  Zuid-Denemarken is    niet    zo ver via Noord-Nederland en Noord-Duitsland.

..., Herwig.

Huugooke

Citaat van: Herwig op 29 oktober 2013, 22:14:04 PM
@ Huugooke,                     Lego,

Legoland te Billund,  Zuid-Denemarken is    niet    zo ver via Noord-Nederland en Noord-Duitsland.

..., Herwig.
Ben daar al geweest Herwig, maar zoals ik al zei, toen kookten de mensen nog in de keuken en niet in hun living! ;)
In het Wijnegem shopping center is anders een grote Lego winkel geopend.