Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Mededeling van de admins

Gestart door doomslu, 23 oktober 2013, 22:50:17 PM

doomslu

Oef, eindelijk rust, iedereen naar Eurospoor.   :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Yes! 't Gaat terug over modeltreintjes.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

van mededeling tot  discussie tot scheldpartij tot moppentopic tot ..... rust en vrede.    :-)   Eindelijk.    11u25 en alles is onder controle.....

En vanaf nu gaan we elkaar allemaal weer vriendelijk behandelen.

http://www.youtube.com/watch?v=7MR1JCkKzA0

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Herwig

En ...alhoewel het nog géne Kerstmis is:

"Vrede aan alle Preiser-mannekes van goede wil".

Beste middaggroeten,            Herwig.


Huugooke

Voor mij is Kerstmis voorbij. Ik wil niet op een forum zijn waar dergelijke "regels" worden toegepast. Een open draadje creëren en dan zeuren over de bijdragen. Waar dient in godsnaam dan een babbelhoek voor? Om over het weer te bomen?
Soms zijn er in mijn opinie ook wat oneerlijke reacties op sommige bijdragen. Zo werd iemand met een heel nostalgische baan weggelachen en kreeg als reactie dat het "hier een MODELspoor" forum is. Persoonlijk vond ik het wel erg dat ik werd op de vingers getikt omdat ik radiolampen aanbood (gratis!) terwijl hier wel konijnen en katten worden uitgedeeld.
Ik wil geen reacties van de admins op dit bericht, dat is via pm al genoeg gebeurd. Gooi me alstublieft van dit forum; ik weet dat dan al mijn bijdragen verdwijnen, ook de deze, dan hoeft ook niemand er commentaar op te geven.
Vaarwel, en nu definitief alstublieft!

PS en geen halfslachtige methode, zo van "ik kijk niet meer"; maar echt helemaal weg!

Michiel

Hugo, het is waarschijnlijk een principebeslissing om weg te gaan, maar eerlijk gezegd vind ik dat je veel beter zou blijven. Ik vind het erg jammer dat je deze beslissing hebt genomen, want je bent een van de kleurrijke figuren van dit forum: eerlijk, eigenzinnig en rechtuit. Dat dat soms reacties veroorzaakt, daar moet je je na al die jaren toch mee kunnen leven. Nogmaals, jammer dat je ons de rug toe keert, maar ik hoop echt dat je na verloop van tijd ons zal missen, en toch terug komt. Velen zullen je met open armen ontvangen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Huugooke

Oneerlijkheid  Michiel, daar erger ik me inderdaad het meest aan; en ik keer JULLIE niet de rug toe hoor, enkel het forum.

Herwig

@ Huugooke,

Wablief?                     U heeft P.M. van me....                          Beste groeten,   Herwig.




Martin Welberg

Pffffffffffff lekker belangrijk allemaal  ::)

Metpetergaathetbeter

#85
maar weggehaald ondanks beste bedoelingen toch verwijderd je weet maar nooit !

groeten Peter ;)

Huugooke

Citaat van: Herwig op 25 oktober 2013, 22:10:08 PM
@ Huugooke,

Wablief?                     U heeft P.M. van me....                          Beste groeten,   Herwig.
Maar nu heb ik toch moeten inloggen om je bericht te lezen Herwig  ;)
PM beantwoord.

Blijkbaar nog niet uit de annalen verwijderd admin?
Ik meen het hoor!

OMC

Citaat van: Huugooke op 25 oktober 2013, 17:41:00 PM
Voor mij is Kerstmis voorbij. Ik wil niet op een forum zijn waar dergelijke "regels" worden toegepast. Een open draadje creëren en dan zeuren over de bijdragen. Waar dient in godsnaam dan een babbelhoek voor? Om over het weer te bomen?
Soms zijn er in mijn opinie ook wat oneerlijke reacties op sommige bijdragen. Zo werd iemand met een heel nostalgische baan weggelachen en kreeg als reactie dat het "hier een MODELspoor" forum is. Persoonlijk vond ik het wel erg dat ik werd op de vingers getikt omdat ik radiolampen aanbood (gratis!) terwijl hier wel konijnen en katten worden uitgedeeld.
Ik wil geen reacties van de admins op dit bericht, dat is via pm al genoeg gebeurd. Gooi me alstublieft van dit forum; ik weet dat dan al mijn bijdragen verdwijnen, ook de deze, dan hoeft ook niemand er commentaar op te geven.
Vaarwel, en nu definitief alstublieft!

PS en geen halfslachtige methode, zo van "ik kijk niet meer"; maar echt helemaal weg!

Ik heb me rustig de tijd genomen om deze discussie eens door te lezen in deze reactie kan ik wel ergens in komen Hugo, maar dat dreigen om op te stappen? Nee, dat komt over als een roep tot aandacht voor jouw mening en dat vind ik niet terecht. Jouw mening ventileren moet kunnen op dit forum, net als een ander zijn mening en ook die van de admins, die dit forum naar mijn gevoel toch goed beheren? En ja, ik heb al eens dik naar mijn voeten gekregen -terecht- van hen maar stel eens voor dat zij amper zouden tussenkomen, soms als gewoon lid om de zaak te sussen, wat zou er dan nog overblijven van dit forum? En dat er een babbelhoek is is terecht, we hebben leden die met goede en flauwe moppen afkomen, we hebben topics waar iedereen  z'n ei in kwijt kan (ook jouw "Irriterend" topic, waar ik ook al gepost heb, gewoon om eens mijn gedacht om toch maar eens iets kwijt te kunnen zonder leden te kwetsen. Maar laten we zeker 1 ding niet vergeten, en ik wil niet in herhaling vallen door te zeggen dat we allemaal modelspoorders zijn maar gewoon 1 vaststelling: we zitten nu allemaal op het internet, daar waar emoties en gelaatsuitdrukkingen onbestaande zijn. En die spelen heus mee in een betoog of meningsuiting, al dikwijls ervaren zelfs! Als je wil opstappen is dat geheel jouw keuze maar mijn filosofie is dat ik me nooit gewonnen geef omdat mijn mening of gevoel niet dezelfde is als die van een ander want dat laat me geheel koud, al respecteer ik ze wel zoals het hoort onder volwassenen en zal ik ze verdedigen indien nodig. Zet die trots opzij man  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

argilla

Citaat van: Huugooke op 25 oktober 2013, 17:41:00 PM
Voor mij is Kerstmis voorbij. Ik wil niet op een forum zijn waar dergelijke "regels" worden toegepast. Een open draadje creëren en dan zeuren over de bijdragen. Waar dient in godsnaam dan een babbelhoek voor? Om over het weer te bomen?
Soms zijn er in mijn opinie ook wat oneerlijke reacties op sommige bijdragen. Zo werd iemand met een heel nostalgische baan weggelachen en kreeg als reactie dat het "hier een MODELspoor" forum is. Persoonlijk vond ik het wel erg dat ik werd op de vingers getikt omdat ik radiolampen aanbood (gratis!) terwijl hier wel konijnen en katten worden uitgedeeld.
Ik wil geen reacties van de admins op dit bericht, dat is via pm al genoeg gebeurd. Gooi me alstublieft van dit forum; ik weet dat dan al mijn bijdragen verdwijnen, ook de deze, dan hoeft ook niemand er commentaar op te geven.
Vaarwel, en nu definitief alstublieft!

PS en geen halfslachtige methode, zo van "ik kijk niet meer"; maar echt helemaal weg!




Huugooke , het spijt me heel erg dat je deze beslissing neemt. Op korte tijd heb ik je ,en jouw draadjes, leren waarderen. Je bent een van de betere "posters van berichten" hier.
En het is waar wat je zegt. Men post hier een draadje en dan verschiet men van de reacties van de admins . Nogmaals moet ik aanhalen dat ik al in een draadje deze handelswijze van de admins heb aangeklaagd door  te zeggen dat hier en en ander niet democratisch verloopt. Zoals jij "weggelachen"
Dat van die e-mails had ik zoals een stevig vermoeden ! Was 99% zeker dat jij die ging krijgen!
Dat er draadjes zijn waar gewoon meelopers zijn die naar de mond praten van de admins vindt ik jammer Zij hebben waarschijnlijk niet de inzichten die jij hebt.
Ook ik heb met de gedachten rondgelopen om dit forum te verlaten en de rug toe te keren. Maar zoals >Michiel aanhaalt dan kun je niets veranderen. Dus roei je maar tegen de stroom in en in de hoop dat je stem in de woestijn gehoord wordt.
Huugooke ik mis je nu al maatje  :-X :-\
Het ga je goed ....the force be with you de groetjes aan je echtgenote , je hebt één fan meer ! :-*
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Rangeerduivel



Hopelijk is het een vernieuwing van de grap die 2 andere rakkers verleden week uitgehaald hebben!

;)