Het Weekend van 0-Forum

Gestart door EricB, 19 oktober 2013, 19:51:21 PM

Minerva

Aan de cursisten van het WSA project ( en andere )  :)

Hierbij de gegevens wat betreft het WSA toestel

phil@hobbyholidays.co.uk
www.hobbyholidays.co.uk

Soldeerhulpstukken
http://www.fohrmann.com/kleben-loten.html?p=2

Indien er nog vragen zijn stel ze gerust.

vrg

Hans

philippe_007

Hans,

bedankt voor de info.

mvg,
Philippe

Steam.N

Hartelijk dank, Hans !
Nuttige aanvulling van de demo/test sessie  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Ook geweest, bedankt Hans en Kris voor de uitleg!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kris

Hallo,
Graag gedaan en bedankt voor het bezoek
Kris

erwin9

t'Was weeral een leuke en leerrijke middag op het 0-forum ! Hebben weer heel wat opgestoken.
Bedankt, en ook bedankt aan Hans voor de demo, workshop en info over het weerstandsolderen.
Vanwege de hele groep van HET SPOOR uit Sint Niklaas.
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Minerva

en wat heb ik geleerd in het 0 weekend?

Dat in tegenstelling tot andere jaren de opkomst op zondag veel hoger lag dan de zaterdag. (positief)

Dat er toch nog meer mensen waren die de WSA komen proberen zijn dan ik dacht.  ( positief)

Dat er zes nieuwe leden zijn die zich aansluiten bij de federatie. ( zeer positief )

De organisatie en catering waren zoals gewoonlijk voortreffelijk    (zeer positief)

Dat nog altijd de goedkoopste uitvlucht is dat je niet kunt bezig zijn met "0" omdat je al bezig bent met een andere schaal. (wie zich

aangesproken voelt ......  :)

Geloof me vrij 90% van de leden is naast "0" ook nog met een andere schaal bezig.

vrg

Hans

philippe_007

Ok Hans,
ik weet het, het zijn enkel zotten.....
Maar wie weet wat de toekomst brengt.

PS in Engeland zijn de WSA's terug te verkrijgen, op de site staat 'sold out', maar Phil heeft er deze week enkele binnen gekregen. De mijne is reeds gereserveerd ;-)
Ik wacht nog op de totaal prijs om het naar Belgie te verzenden...
Indien nog interesse, laat maar weten, we kunnen misschien alle toestellen samen laten verzenden. Dit zal de prijs wat doen zakken en als we met genoeg zijn krijgen we misschien nog wat korting.

rgp

hallo,

Ik ga voorstellen om Hans als marketingmanager bij 0-Forum te laten verkiezen  ;D ;D

Roland

Minerva


Minerva

Dag Philippe ,

Het zal zeker interresant zijn indien je er een aantal kunt bestellen wat betreft transportkosten. Die dingen wegen als lood. Verwacht echter niet teveel van hoeveelheidskorting.

Let ook op op welke manier je ze laat transporteren. De Engelse benamingen voor het versturen van pakjes klinkt heel mooi :onder andere  "Airsure"

Hou er rekening mee dat de moment dat ze in Belgie aankomen worden aangeboden aan bij Bpost je pakje mogen afzetten aan uw

deur zonder af te tekenen. ( aan de lijve ondervonden )

Het is niet de bedoeling om hier een discussie te openen over het versturen van pakjes en Bpost. In mijn geval kwam de klantendienst van Bpost heel professioneel over en ze hebben hun best gedaan om mijn pakje terug te vinden.

Ik heb het echter na 4 dagen zelf teruggevonden maar dat is een ander verhaal.

vrg

Hans
 

philippe_007

Ik ben gewoon via internet te kopen en te laten opsturen dat ik daar eigenlijk niet veel schrik van heb. Tot op heden nog nooit een pakket verloren, wel eens 8 weken moeten wachten. Maar dit lag aan onze Belgische Douane.
Pakjes uit China niet mee geteld natuurlijk, daar is het regelmatig eens 3 maanden voor het in de bus ligt. Het moet dan ok van ver komen he ;-)