Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Beurs Merksem 22-09

Gestart door Peter, 22 september 2013, 11:24:50 AM

Peter

Net terug van de beurs in Merksem? Een hele tijd met verschillende bekenden kunnen babbelen en de nieuwe huis modellen van Paul kunnen bewonderen.
Zelf eindelijk wisselschakelaars gevonden voor slechts 2 euro per stuk (Fleischmann) Een Vollmer bouwset van de lokloods voor E-loks (ik had er al 1 maar moest nog een tweede hebben) en een zakje met 200? reizigers voor mijn rijtuigen te bevolken. Al bij al een gezellige boel (en mijn geld is weeral op)
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Die huisjes van Paul zijn inderdaad de moeite !
Nu zijn "basiswerk" goed ineen steekt, kan hij met relatief weinig moeite een oneindige variatie gaan ontwerpen !

Het was er een leuke boel.
Het is om de kennissen dat ik langsga, want qua N-aanbod is het erg povertjes gesteld ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Ik was onderweg van m'n werk naar de beurs, maar besliste om toch maar door te rijden naar huis om te slapen.  Te moe...

Het zal voor de volgende keer zijn ;)
Groetjes

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Snobby Crash

Ik ook net terug, was er standhouder, al bij al toch weeral wat verkocht...

Geert

Huugooke

Citaat van: Steam.N op 22 september 2013, 11:57:17 AM
Die huisjes van Paul zijn inderdaad de moeite !

Ik was direct verlekkerd op zijn "outhouse"