Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Le Varoney

Gestart door Koen, 04 september 2013, 11:40:38 AM

OlivierV

Ja Koen, dat komt helemaal goed, je het precies wel wat in je vingers zitten jij.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Citaat van: Gerolf op 22 februari 2017, 12:16:19 PM
Het ziet er in elk geval veelbelovend uit, Koen. Ik kijk ook uit naar je gekleurde sculpturen  8)

Ik ben eigenlijk even benieuwd als jij naar het resultaat.

@ Olivier,

Ik weet niet of ik het al in mijn vingers heb. Dat zal de komende dagen wel blijken. Ik ben heel blij en dankbaar met alle gouden tips die ik tot nu toe gekregen heb. Voor de rest is het try and error  :-[. Maar al doende leert men hé.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Durango

Zo doen we dat allemaal wel een beetje toch. ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Koen

#558
Tussen de ziekenhuisbezoeken door heb ik toch nog even de tijd genomen om een klein onderdeel in kleur te zetten. Een impressie.
Laat jullie gaan met de suggesties en opmerkingen. Alle ideeën zijn welkom :).

Mvg
Koen

image by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr

image by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

evan

Ik denk dat je zelf tevreden mag zijn.  Als er op de helling mooie wilde vegetatie komt, gaat dat prima zijn :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Stedahult

Hier leer ik dan dus weer van Koen. Erg fraai van kleur!
Mvh. Steef

Koen

Bedankt Evan, Stedahult,

Gelukkig heb ik een goede leermeester gehad  ;).
Langzaam maar zeker begint het in de goede richting te gaan maar er is nog veel te leren.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Ziet er prima uit, Koen  8)
Mooie structuur en kleur-keuze !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Een mooie  overwinning op jezelf Koen.
Die rotspartij ziet er zeker geloofwaardig uit, en zoals Evan zegt, de vegetatie zal het verder afmaken (je volgende overwinning)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Erg overtuigend, Koen. Dat ziet er als een mooie, natuurlijke rotsformatie uit.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Bedankt Jean, Frans en Michiel,

De vegetatie zal inderdaad nog een uitdaging vormen maar eerst gaan we de rest van het landschap nog wat aanpassen.
Stap voor stap zou het toch een geloofwaardig geheel moeten gaan vormen. Eerlijk gezegd, niet altijd zo evident om alles tot een homogeen geheel om te toveren. Je kan wel verschillende eenheden bouwen die op zich mooi zijn maar daarom heb je nog geen overtuigend geheel dat realistisch over komt. Maar al doende leren we hé  :).

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

loebaske


Ziede wel dat je het kunt Koen ;)

Koen

Citaat van: loebaske op 26 februari 2017, 21:34:01 PM

Ziede wel dat je het kunt Koen ;)

Ik ben niet snel tevreden over het werk dat ik uitvoer  ::). Het kan altijd wel ergens beter. De ewige perfectionist, zeker. Maar ik vermoed dat dit een eigenschap is van vele modelbouwers  ;D.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

TBCédric

Ziet er gewoon prachtig uit Koen! Zoals reeds gezegd zal het met wat vegetatie er gewoon machtig goed uitzien!  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN

Je hebt duidelijk het " licht " gezien Koen , prachtig resultaat , hier gaan we het nog eens over hebben hé. ;)