Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Eurospoor2013

Gestart door Leo_H, 06 augustus 2013, 23:21:45 PM

Arbeco

Het is weer bijna zover, hopelijk kunnen we nog een paar "zuiderburen" verwachten? Wij staan er met Bellegem, voor dit baantje de tweede show deze maand.... Hopelijk tot dan,

Groetjes Len  ;)
Old diesels never die...

Michael

Ik ga vrijdag, met de auto met 4 man. Over de prijs heb ik het niet, maar als je naar een andere happening gaat ben je vaak meer kwijt dan hier. Allen veel plezier op Eurospoor.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

DIORAMABOUWER

Citaat van: Klaas Zondervan op 11 augustus 2013, 19:48:56 PM
De parking kan je vermijden door met de trein te komen.
IK zou graag met de trein komen,zou mij stukken goedkoper zijn maar ik ben 5 u !!!! onderweg enkele reis!!!!ik kom nml van Oostende.Met auto is het 500 km heen en terug en een kostprijs van zo'n 60 euro aan benzine!!!!de parking valt best mee als je p+r westraven neemt op de A12, met de tram inbegrepen is het 4,50 euro parkeren voor de ganse dag.Ik ga op zondag en vertrek in Oostende om 6u45 en rij via Brugge,Gent,Antwerpen en Breda naar Utrecht,wie mee wil rijden kan ik oppikken ergens langs deze route,laat maar van u horen als je mee wil,groetjes aan iedereen en veel plezier op eurospoor.
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Jefftrack

Zo we gaan nu rijden naar Utrecht om op te bouwen..... ik heb er in ieder geval heel veel zin in vandaag.

Jeffrey

Michael

Hierbij enkele foto's van eurospoor 2013























Wie alle foto's wil bekijken zie onderstaande link

https://picasaweb.google.com/debraekeleer6/Eurospoor2013
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

janieburton

 

evan

Bedankt voor de Foto's Michael.

Ik moest werken vandaag :(  Er waren precies wel een paar baantjes de moeite... "Pocahontas" bijvoorbeeld...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Havoc

Ja, er waren er enkele de moeite. Maar minder dan vorig jaar vond ik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Herwig

#23
    ModelSpoorMagazine in Utrecht:   VERSLAG.

In deze zelfde rubriek    "Aankondigingen & Verslagen"  :    draadje   "ModelSpoormagazine in Utrecht":     VERSLAGje,   gloeiend héét van de naald.

Stieven76


Herwig

@ Stieven,

Dank u en merci voor de door u geplaatste verwijzing.               
...,  Herwig

Herwig

@ Michael,

Goei foto's, absoluut.
Die eerste 2, dat zijn die actieve Britse gepensioneerden van Gresley Beat, juist?
En die derde foto da's dat nachtkastjes-baantje, naast de M.S.M.-stand, met die knettergekke mini-mini-schaal  1/450ste.
..., Herwig.

Kees-Jan

Met ons baantje hebben we een prima Eurospoor gehad. we hebben er meer dan 40 blikken Bockwurst doorheen gedraaid.

Veel bekende mensen van hier gesproken. Jammer dat die 1e zich niet even is komen voorstellen.... Een blikje worst liep hij daardoor mis.

Wel drie foto's gemaakt.


eusp_001 by Rail-Kees, on Flickr


Elo-001 by Rail-Kees, on Flickr


Eusp_001 by Rail-Kees, on Flickr

Op naar de volgende beurs.