Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dit is lachen!

Gestart door PietB, 02 augustus 2013, 12:38:51 PM

PietB

Gehalva wanneer je er in zit natuurlijk.
Gisteravond rond 20.50u is de trein Neerpelt-Antwerpen in Lommel zonder diesel gevallen
http://www.internetgazet.be/trein-valt-zonder-brandstof.aspx

grt Piet

Stieven76


janieburton

Kan alleen maar bij de Belgische spoorwegen
 

Jurgen

Citaat van: janieburton op 02 augustus 2013, 12:53:01 PM
Kan alleen maar bij de Belgische spoorwegen


Kan volgens mij overal.


Kan hier trouwens geen slotje op zodat er niet in 2 draadjes tegelijk gepraat wordt over hetzelfde onderwerp?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Citaat van: Jurgen op 02 augustus 2013, 13:53:04 PM
Citaat van: janieburton op 02 augustus 2013, 12:53:01 PM
Kan alleen maar bij de Belgische spoorwegen


Kan volgens mij overal.


Kan hier trouwens geen slotje op zodat er niet in 2 draadjes tegelijk gepraat wordt over hetzelfde onderwerp?

Maar toch eerst bij de Belgische spoorwegen
 

Jurgen

Kan hier ook een slotje op zodat er in het eerste onderwerp verder gelachen wordt?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

Citaat van: Jurgen op 02 augustus 2013, 14:15:03 PM
Kan hier ook een slotje op zodat er in het eerste onderwerp verder gelachen wordt?
Van mij mag het graag zelfs, ik had het pas door nadat ik het geplaatst had.
Ligt aan mijn ontwikkeling ik wist niet wat naft was, ken aalleen de term mazout.
Sorry voor het ongemak.

grt Piet.

Herwig

@ Bossie  e.a.,

naft  is  NIET  mazout:

waarbij naft   =    benzine    (= mogas = gasoline = fuel = motorgas = petrolgas...) 

en  mazout    =     stookolie  (fueloil)  (diesel en stookolie zijn dezelfde produkten, alleen taksen, dus kleuradditieven zijn anders)

Avondgroeten,,

Herwig.
       

Jurgen

Geeft niet Pieter, dit kan iedereen overkomen. Excuses zijn niet nodig, dat was ook de bedoeling niet van mijn vraag naar een slotje.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

Citaat van: Jurgen op 03 augustus 2013, 09:40:53 AM
Geeft niet Pieter, dit kan iedereen overkomen. Excuses zijn niet nodig, dat was ook de bedoeling niet van mijn vraag naar een slotje.  ;)
Oh maar zo voelde ik het ook niet hoor Jurgen.
Ik vond me zelf stom dat ik de post gemaakt had, terwijl er al ergens anders over het zelfde onderwerp een lopend draadje was.
Daarom is deze overbodig en mag hij van mij op slot, graag zelfs.
Of nog liever helemaal weg.

Misschien een tip voor Luc:
De topic starter tot 1 uur na zijn openings post de gelegenheid deze te verwijderen.
Zijn er dan al reakties in dat uur dan is die mogelijkheid automatisch verdwenen.

@Herwig: dank voor de uitleg.

grt Piet.

Huugooke

Sorry voor die "Naft" Piet. Dat is hier bij ons een algemene term voor brandstof.
Bovendien wist ik niet met wat voor brandstof die stellen rijden. Dat het geen "super" zou zijn had ik wel verondersteld.
Die mazout / stookolie/ ... heb je toch ook in soorten dacht ik? De zwaarste is "pitch", waarmee sommige centrales mee gestookt worden.