Imageshack

Gestart door eve, 18 juli 2013, 09:31:31 AM

eve

Ik werk al jaren met Imageshack. Geen problemen tot gisteren : enkele, blijkbaar willekeurig, beelden verdwenen.

Ik overweeg dus over te stappen en ben op zoek naar gebruikerservaringen bij andere diensten.
Graag suggesties en opmerkingen.

Erik

Martin Welberg

Flickr , photoemmer(bucket)..flikr heeft tegenwoordig zelfs 3GB opslag. Gebruik ze allebei, tot op heden geen problemen..

OlivierV

#2
Flickr heeft toch 1TB ? Want die gebruik ik nu ook, vroeger en af en toe nog eens tinypic.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Met PhotoBucket nooit problemen gehad.  Ben erg blij met hun service.
Blijkbaar is daar in het verleden wel af en toe een opkuisactie geweest, maar dat weet ik slechts van berichten hier op 't forum ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Citaat van: OlivierV op 18 juli 2013, 10:02:58 AM
Flickr heeft toch 1TB ? Want die gebruik ik nu ook laadt af en toe nog eens tinypic.

Sorry klopt, fotoemmer heeft 3GB  ??? ::)

eve

Mijn foto's staan er terug op !!!

Straf.

Erik  :o

Jurgen

Citaat van: milocomarty op 18 juli 2013, 10:13:45 AM
Citaat van: OlivierV op 18 juli 2013, 10:02:58 AM
Flickr heeft toch 1TB ? Want die gebruik ik nu ook laadt af en toe nog eens tinypic.

Sorry klopt, fotoemmer heeft 3GB  ??? ::)

Ik heb het niet nagekeken hoeveel het nu precies is.
Maar een tijdje terug heeft men bij Photobucket reclame gemaakt dat je geen limiet had, ook niet bij de gratis account. Die reclame is na een paar maanden verdwenen waarna er terug een limiet geplaatst is.

Ondertussen is mijn emmer voor 66% vol. Ik zoek nog niet meteen een nieuwe site, maar ik volg wel de ervaringen van anderen op andere websites.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Martin Welberg

Flickr wordt ook door veel prof fotografen gebruikt, ook een erg leuke site voor inspiratie, en die TB...


Havoc

Met de foto's op photobucket nooit problemen gehad, maar met de interface om ze erop te krijgen...dat is andere koek. Elke maand een andere. Gebruik mijn eigen webruimte nu.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bellejt

ik heb picturepush.Ik heb 10 euro betaald en heb  5 GB ter beschikking op mijn persoonlijke ruimte.Werkt al jaren prima in de gratis versie .