Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Athus-Meuse, Houyet in TPIII

Gestart door prulleman, 01 juli 2013, 16:19:18 PM

Jan-Theo


TBCédric

Volgens mij bedrieg je ons nu met een foto van een echte burcht. ;D
Echt knap gedaan! Ben een beetje jaloers. ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

vyncky

Bedankt Jan-Theo!

Bangelijk gedaan! Je moet er maar opkomen!!
Dit is een tip om te onthouden!!

En het geeft een prachtresultaat! :D

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Jan-Theo

ondertussen heeft het geregend en staat er al wat water in de Lesse






Bolje

Vele groeten,
Ronald

loco

Proficiat.
IK kom vrij regelmatig in de buurt van Houyet (dit weekend zelfs twee keer) en ik moet zeggen dat sommige van deze punten mij herkenbaar voorkomen. De brug over het water, de koninklijke halte, de kayakkers, de onverharde weg die onder de brug doorloopt, .... precies echt. Ik had wel wat moeite om de mooi afgewerkte burcht te plaatsen (Celles of Walzin misschien), maar met een beetje fantasie lukt dat wel. Het is ten slotte de Athus-Meuze.
Ik blijf je volgen.

Kautenbach

proficiat, geweldig gemaakt, ga je nog wat met de achtergrond doen?

mark7758

Complimenten erg mooi gedaan.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Geweldig mooi, en bijna levens-echt. De brug is fantastisch, de natuur heel.... "natuurlijk". En de sleep is machtig, met die twee HLV 26 locomotieven in dubbeltractie.

Eén klein puntje van kritiek: ijslands mos vind ik persoonlijk niet overtuigen, zelfs zo halfverscholen tussen de veel mooiere eigenbouwboompjes.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

arnaud

Prachtig brug.
En het water effect is verbazend ;)
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

Sattrickske

Aha de schaduw van de boompjes tegen de muur achteraan hebben je verraden, dit is modelbouw en niet echt de Lesse.  Ongelofelijk knap gedaan!  En enorm veel gevoel voor details... de stenen in het water, de plukes onkruid/gras her en der... weerom modelbouw van de bovenste plank

OlivierV

Geweldig realistisch, ook een knappe dubbeltractie met die HLV26 en 25! ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Klopt! Ik was verkeerd, ikke niet goed gekeken: 26 + 25!  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)