Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nieuwe aankomst

Gestart door Zbeer52, 30 juni 2013, 21:32:58 PM

Zbeer52

Hello modelspoor liefhebbers, kan ik me even voorstellen. Mijn naam is Zbeer52, sinds 1976 (36 jaar, leeftijd van m'n dochter) ben ik met een Märklin Z progamma gestart, verhuizingen plaats te kort en andere moest deze boeiende hobby op zij gelaten, sinds augustus vorige jaar ben ik op pensioen gegaan en eindelijk een eigen kamer in bezet, dus ben ik terug aan de taak gegaan.
Ik woon in Hannuit een kleine provincie stad in de provincie Luik midden tussen stad Brussel en stad Luik. Het is dus met veel vreugde dat ik mij bij jullie toevoegd om met allen onze hobby te bemachtigen. Tot binnenkort :D

Steam.N

Welkom op ons forum, Marcel !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum ! 

Marcel , Franstalig, anders spreek je een aardig mondje Nederlands waarvoor proficiat !

Alvast veel plezier en hopelijk steek je hier nog wat op ook !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Welkom, en veel plezier op ons forum, Marcel  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Welkom

Na jaren van eenzaamheid eindelijk een tweede beer op het forum.

wim (ijsbeer) van de koude kant dus.

wim

Gerolf

Oh, ik dacht dat je nickname de eerste persoon enkelvoud van een werkwoord was  ;)  ;D  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007


loebaske

Welkom Marcel, nu weet ik dat er een tussen stop is naar Luik  ;) ;) ;)

Eres

Marcel

Welkom op dit forum

Wim

ysbeer

Citaat van: Gerolf op 01 juli 2013, 09:38:39 AM
Oh, ik dacht dat je nickname de eerste persoon enkelvoud van een werkwoord was  ;)  ;D  ;D  ;)

Doe ik ook wel eens.

wim

janjozef

wees welkom Marcel,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem