Even voorstellen

Gestart door bartv, 29 juni 2013, 00:05:53 AM

bartv

Hallo allemaal,ik ben Bart Verstraete en ik woon in adegem.Ben vader van een dochter van 3 jaar en er is nog een kindje op komst voor de 15 augustus.Ik ben nu 1,5 bezig met de treintjes (ho schaal).Ik had dan mijn vader zijn starterset gehad en van het een kwam een ander hè.  ;).                   
Ik was een 3 railer,maar de meeste komen naar hier dus ik volg hè,want het was van de gasten die verhuisden waar ik het meeste van leerde.

Steam.N

Welkom op ons forum, Bart.
Veel succes met je opstart !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Bart, welkom hier op het forum !

Even een vraagje ben jij inventaris aan het houden, daar ik distributie werk dienen wij ook geregeld voor te tellen! ;D even alle gekheid op een stokje had wel begrepen wat je bedoelde !

Alvast veel leesplezier, hoop dat je hier iets kunt opsteken !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Welkom bij de 3 biggetjes.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bartv

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 juni 2013, 10:48:48 AM
Bart, welkom hier op het forum !

Even een vraagje ben jij inventaris aan het houden, daar ik distributie werk dienen wij ook geregeld voor te tellen! ;D even alle gekheid op een stokje had wel begrepen wat je bedoelde !

Alvast veel leesplezier, hoop dat je hier iets kunt opsteken !

Groeten Peter ;)


En merci he
Had mijn foutje niet gezien,heb het veranderd. Merci voor de opmerking 8) 8)