Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwe modeltreinclub in het Leuvense.

Gestart door nederbelg, 29 april 2013, 09:34:10 AM

nederbelg

Model-Spoor Vrienden Leuven vzw


Beste (model-)treinliefhebber,
Beste hobbyist,

Op 23/03/2013 werd door enkele (model-)treinvrienden uit de regio Leuven een nieuwe vereniging (vzw) boven het doopvont gehouden, haar naam :
Model-Spoor Vrienden Leuven, afgekort MSVLeuven.
De vereniging heeft de beschikking over een gloednieuw clublokaal met alle nodige faciliteiten, dat door de stichtende leden in een recordtijd (4 maanden) uit het niets werd opgebouwd.  Het lokaal is gelegen in een loods van een landbouwbedrijf te Leefdaal, Tervuursesteenweg 470.
"MSVLeuven" geeft er huisvesting aan zowel de modelbouwer, de verzamelaar, de liefhebber van het grootbedrijf, als aan elke treinhobbyist of sympathisant onder
welke vorm dan ook.
In het lokaal werd thans gestart met de bouw van een clubbaan in de spoorbreedte HO (gelijk- en wisselstroom).  Ook HOm zal worden geïntegreerd.
Teneinde je de mogelijkheid te bieden met "MSVLeuven" kennis te maken, nodigen we je graag uit in het clublokaal voor een "hapje tapje" ter gelegenheid van de inhuldiging van het lokaal, dat doorgaat op zaterdag 25 mei 2013 vanaf 1930 uur.
Ben je hobbyist of hobbyist in wording en loop je met het idee je eventueel aan te sluiten bij een vereniging, of ben je gewoon nieuwsgierig naar de huisvesting van de vereniging, het maakt niet uit. Kom gerust eens kijken, je bent van harte welkom.
Ben je in de onmogelijkheid om je op 25 mei vrij te maken en had je er graag bij geweest......., geen nood, je bent steeds welkom tijdens een clubbijeenkomst op een dinsdagavond vanaf 2000 uur of na een seintje op een ander tijdstip.
Om organisatorische reden vragen we wel om je aanwezigheid op deze festiviteit te willen bevestigen vóór 20/05/2013 aan de secretaris, via email [dirk.vandezande [@[telenet [.be of telefonisch [0475[/[849929[.

De leden en het bestuur van MSVLeuven.

Metpetergaathetbeter

Alvast veel succes en hopelijk veel nieuwe leden !

Groeten Peter ;)

argilla

Veel succes gewenst en hopelijk tot....... in 2014 bij de volgende tentoonstelling ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

philippe_007

Succes met de nieuwe club.... Dit kunnen we enkel maar toejuichen...
Nu hopen op veel leden...

Steam.N

Veel succes !  En mogelijks tot de 20ste mei  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Succes gewenst  8)
(en ik heb ook hier je mail - en telefoonnummer wat minder leesbaar gemaakt voor spybots  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Mattias

Citaat van: philippe_007 op 29 april 2013, 10:26:57 AM
Nu hopen op veel leden...

Das één ding.. Actieve leden zijn moeilijker te vinden..  ;)

Maar alvast veel (modelbouw)plezier gewenst, in Leuven!
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Koen

Proficiat met jullie nieuwe vereniging en veel succes.
Laat ons zeker weten wanneer er opendeurdagen worden georganiseerd.
Helaas ben ik op 25 mei niet in de mogelijkheid om tot bij jullie te geraken daar ik een concert heb. Toch hoop ik dat ik op één of andere gelegenheid jullie project kan komen bewonderen.

Veel succes!

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

loebaske

Wauw, de Koen gaat in concert....
Al meteen in Lotto Arena of Sport paleis????

Koen

Nee , gelukkig niet  ;D. We hebben een concert als openbaar examen.
Als alles goed gaat, kan ik volgend jaar dan in een ensemble en in het orkest meespelen  :). Alles hangt er vanaf welke bezetting het orkest nodig heeft.
Ook dit is een hobby waar ik intensief mee bezig ben  :P. Helaas heb ik altijd tijd te kort. Beide hobby's vragen veel tijd en energie (en dan zwijgen we nog over de vrouw  ;D). Nu de kinderen groot zijn (18 en 21), denk je meer tijd te hebben maar niets is minder waar. Ook zij hebben nog de nodige ondersteuning en aandacht nodig.
Dit even off-toppic.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Proficiat en alle succes voor de stichters van de nieuwe club.

@ Koen, komt me bekend voor  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bockie

Veel succes en mooie momenten toegewenst! :D

nederbelg

Dank jullie wel voor alle felicitaties.

Nog even een kleine herinnering.
het weer is er toch niet naar de komende dagen om buiten iets te doen. ;)

Dave


mark7758

Jawel. Je kan naar je schoonmoeder toe. (Altijd gezellig) En als je het dan toch zat ben. Bied je aan de hond uit te laten. Probleem opgelost.

Maar veel plezier met je club.

Jan Mail nog eens PM.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.