Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wij maken een ... houten platform

Gestart door bockie, 29 maart 2013, 13:47:53 PM

bockie

Hallo iedereen,

Zoals beloofd, hier zijn de foto's!






Groetjes Kim

Gerolf

Mooi gemaakt, Kim  :)
... maar het is dus niet zo'n bewegend ding geworden  :-X
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bockie

Neen hoor, was een beetje te moeilijk om te implementeren :D Heb me enkel op die schets gebaseerd om de zijkant van de segmenten te construeren

Valentijn

Knap werk Kim.  Nu nog de rest van de module ;)

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Steam.N

Mooie constructie, en geslaagde kleuring.
Spijtig dat je geen bewegend geheel gemaakt hebt, want ik kan het me nog niet helemaal goed voorstellen hoe dat werkt ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Durango

Dat ziet er heel goed uit.  ;D Ik mis eigenlijk alleen de spijkergaatjes om er nog meer textuur in te brengen.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

OlivierV

Het platform is tot nu toe goed gelukt hoor, als ik me niet vergis stond het op de opendeurdag te Aalst in een van de modulebakken van de msm-baan. Doe zo voort zou ik zeggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bockie

Hallo iedereen, sorry voor het late antwoord :D

@Durango: Volledig mee eens, ik ga binnenkort met een fijn stiftje deze proberen aan te brengen :D

@OlivierV: Ja hoor, goed opgemerkt, er is nog veel te veel werk aan de module :D
Gisteren eens bezig geweest met een wachthuisje voor het leger te maken, is al aardig gelukt, zal proberen volgende week een aantal foto's te plaatsen.
Enkel hou ik mijn hart vast met het verven van de waarschuwingsstrepen :D
.