Oktorail! Een tijdreis door de industrie

Gestart door Martin Welberg, 23 maart 2013, 21:00:58 PM

Martin Welberg

Snelle update. Her en der wat muurtjes in de ruhr-strecke...











Duitsers zijn echt gek van muurtjes op hun baan, de grote blokken is een scene scheiding tussen de ruhr en rhein-strecke..





Hopelijk eind volgende week de zooi tot aan het eind van de tot nu geplaatste achtergronden af en in de zwarte meuk, inclusief zo'n lieflijk vakwerkstadje aan het einde van de rijn-lijn, en dan spelen met 70kV.

Steam.N

Wat een hoogoven complex  :P :P :P
Martin, je bent alweer erg goed bezig !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Thhnx Jean, dat hoogoven complex is idd uit de kunst, ook een erg aardige zwitser die het gebouwd heeft.

Steam.N

Als je er nog fotos van hebt:  laat maar komen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Zal 's kijken of ik er wat meer kan schieten..

beetje plak, knip en snijwerk. Rotsie uit roofmate met mes en hete draad











paar naadjes dichtsmeren en meer kleur aanbrengen voor het groen..

janjozef

als dat gans op niveau hoogoven komt zal je er nog aardig wat uurtjes plezier aan beleven,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

evan

Groots :o

Wel jammer dat de naden van de styropor-platen zichtbaar zijn in de rotsen.  Dit heb je waarschijnlijk ook al zelf opgemerkt. 

Veel plezier met het project ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

dani

indrukwekkend bouwwerk is me dat !   ik heb zo een gevoel aan mijn linker elleboog dat ik hier wat inspiratie ga kunnen op doen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: evan op 23 april 2013, 17:05:05 PM
Groots :o

Wel jammer dat de naden van de styropor-platen zichtbaar zijn in de rotsen.  Dit heb je waarschijnlijk ook al zelf opgemerkt. 

Veel plezier met het project ;)
Dat is enerzijds goed op te merken, maar anderzijds is het ook realistisch, in het echt zie je soms ook aardlagen in de rotsen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Martin Welberg

Yep maar die lopen niet zo mooi waterpas  ;)

Martin Welberg

Tis alweer een tijd geleden, maar ja de duitser en z'n feirtage.
Begin gemaakt met een eerste groenlaag, mixje uit verschillende 2mm vezels en wat WS fine turf als aarde ertussen..










Jurgen

Het gaat toch vooruit ondanks de feestdagen.

Wat ik me nu afvraag, ga jij nu iedere keer op en af naar Essen of blijf je daar soms overnachten?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Martin Welberg

Overnacht in Oberhausen, meestal 2 nachten, 3 dagen op..