Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Mara Harbor

Gestart door Martin Welberg, 07 maart 2013, 01:09:50 AM

sdz1976

Je groene vingers maakten de illusie weer waar Martin !! 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Citaat van: sdz1976 op 30 oktober 2016, 10:07:43 AM
Je groene vingers maakten de illusie weer waar Martin !! 8) 8)

+1  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

oebr

zalig !
Laat die teken maar buiten zitten, wij zitten binnenkort met z'n allen wel veilig in onze plastieken hof.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Steam.N

Erg mooi, Martin !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

geslaagd experiment Martin
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Is dat een experiment??
Is gewoon vakmanschap....

Martin Welberg

Toch in zoverre een experiment, zal de dingen die ik ontwikkel en bedenk toch eerst moeten testen voordat ze op de markt komen...

Bedankt allen !

Frits.

Schitterend, bijna niet van echt te onderscheiden.
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

modelbaanHO

Ik hoop dat mijn experimenten - als ik ooit zover geraakt - even mooie resultaten zullen opleveren.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Martin Welberg

Dank je, net als ik gewoon blijven oefenen  ;)


Zo met nog 3 weken te gaan, zitten we op dit tijdsstip in de bar op de veerboot, op weg naar de Warley show in Birmingham wil ik nog wat details aanbrengen, figuurtjes schilderen en meer weathering aanbrengen op een aantal gebouwen. Vandaag maar eens aan het kloten geweest met diverse meerpalen...










sdz1976

En de heer met de bolhoed keurde je werk.


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

loebaske


Prachtig Martin, pure klasse..

Martin Welberg

Heb ik weer, vrijdagavond druk met af monteren, foute lade zijwanden..klant maar eens geappt en doorgeschoven naar ergens in de loop van de week.
Kwam best aardig uit want ik was me toch een partij brak en grieperig op zaterdag en vandaag..Wat ga je dan doen, maar weer eens wat met de hobby bezig want stil zitten en ziek in mijn nest liggen is niet zo mijn ding. En op deze wijze pak ik toch een beetje mijn rust

Deze zondag maar eens wat zitten knoeien met een lading paaltjes die nog langs de werf moeten komen.  Aardige lading in elkaar gefrot en geschilderd cq gespoten. Tussendoor een plaat of 17 al geschoten om er een een fijne stap voor stap beschrijving van te maken..

van dit..



naar dit in een dag...



en nog een zooitje meer..

Stedahult

Mvh. Steef

Martin Welberg

Thanks !

Nog wat lopen schilderen / spuiten aan de kade muren, uiteindelijk de paaltjes op hun plek gelijmd en maar wat plaatjes geschoten. Zo krijg je een idee van de uiteindelijke scene. Morgen maar eens wat enamel zooi gaan lopen smeren ..